Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Lidt forvirring mht køb af grafixkort
Fra : Mørch

Dato : 27-04-02 12:20

Jeg er i disse dage på udkig efter nyt kort og faldt over dette kort.
Prøv at lur disse to links og kig på specs. IT Butikken skriver 175 MHz Core
Clock Speed. Creative's egen hjemmeside skriver 250 MHz.

Hvad skal man tro?

IT: http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=Act607676

Creative http://dk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=255

Mvh
_Moerch

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 27-04-02 13:37

"Mørch" <juggernaut@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
Core
> Clock Speed. Creative's egen hjemmeside skriver 250 MHz.

Det finnes ingen GF3 kort som kjører 250MHz på core'en.
GF3Ti200 kjører 175MHz. GF3 kjører 200MHz og GF3Ti500 kjører 240MHz default.
Du sammenligner to helt forskjellige kort, ta en kikk og se nøyere etter
Link til IT-butikken henviser til et GF3Ti200 og linken til Creative
henviser til et GF2Ti kort...

Fra : Mørch

Dato : 27-04-02 13:46

Øhh..Så vidt jeg kan se, er begge kort Geforce 2...

Mvh
_Moerch

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 27-04-02 15:33

> Øhh..Så vidt jeg kan se, er begge kort Geforce 2...
>
> Mvh
> _Moerch

Jeg og min store munn...Det ble et par bayers for mye igår
Ser selvfølgelig det nå (rødme, rødme), GF2Ti kortene kjører med 250MHz
core.

Fra : Mørch

Dato : 27-04-02 16:10

Okay...Jeg takker.