Erfaring med pulverkur?
Fra : H&C \(slet 1234 i ad~

Dato : 27-04-02 11:57

Har været i kontakt med www.ikmarketing.dk, som kan tilbyde en kur, hvor man
skifter 2 måltider om dagen ud med pulver omrystet i juice eller mælk -
dertil en portion urte- og vitaminpiller. Det koster ca. 800 for en
startpakke + det løse.
Min hovedregning siger, at det må koste 1000-1500 kroner pr. md. for kuren.

Er der nogen, der kender kuren?

Hellemor

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 27-04-02 13:19

On Sat, 27 Apr 2002 12:56:45 +0200, "H&C \(slet 1234 i adressen\)"
<hellemor@1234rudekuvert.dk> wrote:

> [...]
>startpakke + det løse.
>Min hovedregning siger, at det må koste 1000-1500 kroner pr. md. for kuren.

Jeg kender ikke lige nøjagtig den kur, men jeg har prøvet med en
pulverkur (Nupo) og det ender med at jeg giver op og tager det hele på
igen (selvom jeg dog aldrig nåede at tabe mere end et par kilo med det).

Det eneste min erfaring siger mig virker er motion og kostomlægning.
Så længe du tager det sammen med motion og generel sund mad kan det godt
være det virker, men det bedste ville i min mening at spise sundere så
du kan leve med det resten af livet, og øge motionen.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 27-04-02 16:53

"H&C (slet 1234 i adressen)" <hellemor@1234rudekuvert.dk> skrev i en
meddelelse news:3cca83cd$0$273$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> startpakke + det løse.
> Min hovedregning siger, at det må koste 1000-1500 kroner pr. md. for

Jeg er næsten sikke på at det er Herbelife som er et Multi Level Marketing`s
firma og fældes for disse MLM firmaer er at varerne de sælger er dyre med
påstand i at så er varerne også bedre, en påstand som aldrig bliver
dokumenteret.
Mit råd er, hold dig langt væk og brug i stedet disse mange penge på noget
bedre mad evt. køb et kost program til puteren og på den måde få styr på dit
kalorie indtag.

Mvh
Henrik
--
Operation "bliv mindre" start d. 22-04-02 Vægt 158 Kg.
Næste vejning d. 29-04-02.

Fra : Wicky Nielsen

Dato : 27-05-02 07:31

Det er Herbalife hold dig lang væk fra det har været startet som forhandler
af det grundet at jeg selv så kunne få det billigere for at sige det sådan
sælgerne bliver hjernevasket deres sang som de spiller til deres møder
dengang var Tina Turner simply the best hvor man skulle stå og klappe og nu
længre man når op i sit salg bliver man belønnet med gaver og de heldige
helt oppe får luksus cruse til jeg ved ikke hvor
Og den enderlige pris vil ligge på en 2000 kr ved ikke om det er blevet dyre
eller billigere men det var hvad det kostede for 4 år siden

Fra : Linda Sørensen

Dato : 29-04-02 16:28

>Har været i kontakt med www.ikmarketing.dk, som kan tilbyde en kur, hvor man
>skifter 2 måltider om dagen ud med pulver omrystet i juice eller mælk -
>dertil en portion urte- og vitaminpiller.

Pulverkurer hjælper for det meste kun i nuet - lige så snart du
stopper kuren og begynder at spise normalt igen vil du tage alle
kiloerne på plus ekstra (disse ekstra skyldes at du sætter
forbrændingen ned, når du ikke spiser så meget, når du så begynder at
spise igen, vil din forbrænding fortsat være lav i et stykke tid).

Mit råd er motion og kostomlægning, som er meget nemmere at holde da
du ikke forbyder dig selv at spise. Du behøver ikke at gå til
forskellige vejledere - du skal bare tænke logisk - en masse kulhydrat
(grøntsager gerne grove, groft brød, frugt, og ris, pasta i begrænsede
mængder), protein (magert kød, fisk og fjerkræ) og fedt (begræns det
så meget du kan, og byt al dit fedt ud med raps- eller olivenolie, da
de indeholder nogle aminosyrer, som du ikke selv kan producerer og
derfor skal have gennem kosten)

Med en del sund fornuft kan du sagtens lave nogle dejlige retter ud af
de opskrifter du normalt bruger - jævn saucen, steg gerne på tør pande
eller ovn, ved farsretter byt op til halvdelen af kødet ud med
finthakkede grøntsager og urter.
Hvis du er syg efter sødt så spis vingummier, lakrids eller
negerboller.
Mvh
Linda Sørensen
http://www.gladogslank.dk - din kommende guide til sundhed og livsglæde

Fra : Carsten Hansen

Dato : 02-05-02 23:11

Hej Helle

Jeg er også næsten sikker på at det drejer sig om Herbalife, men jeg er ikke
enig med Henrik som foreslår du skal holde dig væk fra det! Jeg ved nemlig
det virker! Jeg har selv prøvet det og kan kun anbefale det! Jeg har aldrig
haft det bedre, har mere energi, er glad og føler min krop er i balance...

Det er korrekt at Herbalife er et MLM produkt... Men hvis man sætter sig ned
og analysere deres struktur, er den ikke så meget anderledes end enhver
anden salgs-organisation...

Jeg vil hermed også give de andre "stemmer" ret i at det kræver en
livsstilsændring at vedligholde den korrekte vægt. Med det her system kan
man næsten ikke andet... Du får nemlig overskuddet til at kigge nærmere på
dig selv og din kost. Så det her er helt sikkert en rigtig god start.. giv
jer selv en chance og prøv det af! Der er jo 30 dages fuld returret!

Fra : Heino og Nina

Dato : 03-05-02 19:55

Hej Helle

jeg kan kun give, Carsten ret
vi bruger det selv, og det virker,
meget mere er der ikke at sige til det

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 04-05-02 04:45

Selvfølgelig virker det!!!! det gør alle pulverkure jo.... Faktum er at får
man mindre kcal end man forbrænder så taber man sig!!! og det er jo klart at
man laver pulveret derefter!

Men hvad så? skal man så enten belastes med yo yo vægt resten af livet?
eller bliver ved med at spise/drikke herbalife resten af livet.. det er de
to alternativer jeg ser!

Jeg vil dog mene af evt. pulverkur kan være med til at gøre det lettere så
man ikke mister motivationen det første stykke tid....

Jeg vil også mene at diverse pulverkure ligger på en alt for høj
markedspris.. som er vurderet ud fra at overvægtige er villige til at betale
hvad som helst for at få en slank figur!!!

Mvh Mette (som glemte alt om citatteknik... sorry *S*)

Fra : Carsten Hansen

Dato : 04-05-02 12:01

Hej Mette

Det er både rigtig og forkert det du skriver... Herbalife er ikke en
slankekur! Det er rigtig man kan tabe sig ved at bruge produktet, men man
kan også vælge at vedligholde din vægt eller tage på! Herbalife er et
ernæringsprodukt. Det er en stor forskel til for eksempel cambridge-kuren
eller nupo og hvad de nu hedder... Efter jeg er begyndt på Herbalife har jeg
valgt at se på det på den her måde: Hvis herbalife kan give mig så meget
energi/velvære og få mig til at have det så godt, både mentalt og fysisk, så
vil jeg gerne blive ved med at bruge det...

Mht prisen er det ikke så galt, hvis du regner på det... faktisk ligger det
kun på 18-26 du skal bruge pr. måltid og så skal du endda trække det fra du
ellers ville bruge på evt. morgenmad/frokost, som du så ikke spiser...!!

Jeg skal hertil også sige at efter jeg er begyndt på Herbalife, så har jeg
lige pludselig overskuddet til at se nærmere på min egen kost, og jeg spiser
sundere og tænker mere over hvad jeg spiser end før... Så det er som du selv
siger, helt klart en fordel at bruge noget som det her i starten, for man
får selvtilliden til at kigge på en selv... for ikke at nævne
motiveringen...

Fra : Rosa

Dato : 22-05-02 14:47

Hejsa

Jeg er næsten sikke på at det er Herbelife og jeg har tabt mig 30 kg og
en masse cm på 5 månder!!
men det kom også på igen øvøvøvøv!!
det er skide dyret!!!!!

Rosan!