Euro
Fra : Mogens Vester Freder~

Dato : 27-04-02 07:00

Er der nogen der lige ved hvor mange EURO man kan hæve pr. gang i en
kontantautomat i Frankrig? HASTER. Tak.

m.v.h.
Mogens Vester

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 27-04-02 07:53

Hvis det er på dit VISA kort, kan du maks hæve et beløb svarende til 2.000,-
DKR pr. gang. Så kan du på www.oanda.com se, hvor mange EURO det er.

Kennet

Fra : Mogens Vester Freder~

Dato : 27-04-02 08:01

Tak for svaret, men mit spørgsmål gik konkret på hvilket beløb der faktisk er
mulighed for vælge på blandt automatens muligheder - og jeg vil da tro at 300,-
Euro er det maximale.

m.v.h.
Mogens