NVidia 28.32 WHQL
Fra : H3nrik V!

Dato : 26-04-02 22:35

Halløjsa!

Er jeg spejlblank eller hvad? Har lige (i håb om stabilitet) downloaded
Detonator 28.32 fra nvidia.com, der nu er blevet WHQL certificeret. Eneste
problem er nu, at jeg under advanced properties for skærmen stadig har 23.11
versioner af alle filer. Skal den gamle uninstalles først, eller er den WHQL
certificerede 28.32 i virkeligheden en 23.11? Please 'elp! Min 3DMark score
er i øvrigt stadig den samme som før, den var ellers højere med 28.32, men
gik ned efter et par gennemløb...!

--
/H3nrik V!

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 27-04-02 00:19

"H3nrik V!" <dj.dreng@get2net.dk> wrote in message
> [...]
score
> er i øvrigt stadig den samme som før, den var ellers højere med 28.32, men

Skal strengt tatt ikke være nødvendig å avinstallere disse driverene før en
oppdatering.
Jeg skulle nesten tro at driverene er feil innstallert eller at det er noen
problemer driverene siden 23.11 versjonen vises i skjermegenskapene.
Mine 28.32 kom frem under driverdetaljer og det skulle ikke være annerledes
hos deg.
Hvis du kjører Win 2000/XP så kan du også prøve med de nyeste 28.90
driverene som jeg har liggende på
http://home.c2i.net/rgallagh/Win2K-XP_28.90_comp.zip
Disse er også klargjort for "NVrefreshratefix" (har lagt med CoolBits).

Fra : Óðin

Dato : 27-04-02 02:08

"H3nrik V!" <dj.dreng@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Halløjsa!
>
> Er jeg spejlblank eller hvad? Har lige (i håb om stabilitet)

Tillad mig at le. HAHA! NVidia drivers bliver ALDRIG stabile!

> [...]
score
> er i øvrigt stadig den samme som før, den var ellers højere med 28.32, men

Du skal altid lave en fuld uninstall, når du installerer nye drivere. Brug
et program som NVMax: http://www.nvmax.com

/Óðin

Fra : N/A

Dato : 29-04-02 21:38

Fra : Óðin

Dato : 29-04-02 21:38

"Martin K. Henrichsen" <martinknud@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det må være din taber pc der er konfigureret forkert.

Siden du er så klog, hvad så med at fortælle os andre, hvordan din pc skal
være konfigureret for at NVidia driverne skal køre stabilt ?

Fra : Óðin

Dato : 27-04-02 02:15

> [...]
score
> er i øvrigt stadig den samme som før, den var ellers højere med 28.32, men

Forresten, hvis det utænkelige skulle ske, så vend endelig tilbage om det
skulle vise seg, at 28.32 WHQL faktisk var omend bare lidt mere stabil end
de andre 27++ drivere.. Et lille håp har man vel endnu :))))

Fra : Kim Hansen

Dato : 27-04-02 08:27

On Sat, 27 Apr 2002 03:14:52 +0200, "Óðin" <grynheim@online.no> wrote:

>Forresten, hvis det utænkelige skulle ske, så vend endelig tilbage om det
>skulle vise seg, at 28.32 WHQL faktisk var omend bare lidt mere stabil end
>de andre 27++ drivere.. Et lille håp har man vel endnu :))))

De kører 100% stabilt her, men jeg har ikke haft problemer med nvidia
driverene.
hverken under 98se-2000 eller XP

Kim Hansen

XF 650 V Freewind
DR 250 S

Fra : Carsten Matzon

Dato : 27-04-02 09:11

kører 100% stabilt her, men jeg har ikke haft problemer med nvidia
> driverene.
> hverken under 98se-2000 eller XP

Hmmm .... Nu prøvede jeg lige at installere de nye 28.32 WHQL drivere fra
Nvidia men det virker ikke...Hmm...Den viser intet og kan intet
finde...Hmm...

Kan huske da jeg sidst prøvede Nvidia der suttede det også max ... Men selv
nu hvor de er WHQL så sutter de stadig... damn... 8(

Carsten

Fra : Arne

Dato : 27-04-02 09:23

Okay - men hvem laver så gode drivere ?

Microsoft ?
Matrox ?
ATI ?
?

Eivind

Fra : BentBent

Dato : 27-04-02 13:33

"Carsten Matzon" <carsten@xxxmatzon.dk> wrote in message

> Hmmm .... Nu prøvede jeg lige at installere de nye 28.32 WHQL drivere fra
> Nvidia men det virker ikke...Hmm...Den viser intet og kan intet
> finde...Hmm...

Det lyder til at du har problemer andetsteds i dit system.

> Kan huske da jeg sidst prøvede Nvidia der suttede det også max ... Men
selv
> nu hvor de er WHQL så sutter de stadig... damn... 8(

Det er dit system der er problemet, installer windows igen.

Fra : Carsten Matzon

Dato : 27-04-02 14:22

"BentBent" <BentBent@hotmail.com> wrote in message

> Det lyder til at du har problemer andetsteds i dit system.

LOL! ... arbejder du for MS support eller sådan?.Da jeg første gang brugte
officielle drivere fra Nvidia var det på et nyinstalleret system.Sååååå..

> Det er dit system der er problemet, installer windows igen.

Hmmm.Nu har jeg prøvet 2 gange med Nvidia drivere.Ene gang på nyinstalleret
system og nu hvor det virkede fint med andre drivere.Så må jeg konstatere at
det er Nvidia driverne der på mit system fucker.For jeg kan fint installere
andre drivere nu hvor jeg ikke fik de nyeste officielle fra Nvidia i brug...
:P

Så kan godt være Nvidia virker fint for andre men gør de satme ikke her...
8(

Carsten

Fra : BentBent

Dato : 27-04-02 16:53

> [...]
installere
> andre drivere nu hvor jeg ikke fik de nyeste officielle fra Nvidia i

Hvis du ikke engang kan installere driverne er der et problem et eller andet
sted i dit system.

Fra : Óðin

Dato : 28-04-02 15:56

"Carsten Matzon" <carsten@xxxmatzon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> :P
>
> Så kan godt være Nvidia virker fint for andre men gør de satme ikke her...

Det er ikke dit system, det er den klammeste kombination på jorden nemlig
Windows XP og NVidia drivers. Fy for satan noget elendigt makværk. Skyd Bill
Gates og hæng præsidenten for NVidia og brænd fabrikkerne og alle
dokumenterne. Så gi'r jeg en is.

WHQL ???!!!!!!!! LOOOOOOOOOOOOOL..... FUCK MICROSOFT !!!!!!!!!

Fra : Óðin

Dato : 28-04-02 16:25

"Óðin" <grynheim@online.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> dokumenterne. Så gi'r jeg en is.
>
> WHQL ???!!!!!!!! LOOOOOOOOOOOOOL..... FUCK MICROSOFT !!!!!!!!!

Forresten har jeg lige sendt hademail til NVidia, de svarer dog aldrig, men
de får mailene og bliver opmærksomme på problemerne. Jeg kan da kun opfordre
andre til at gøre det samme. info@nvidia.com. Ellers kan man jo ringe på
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=contact_information
på "service"-telefonerne for de enkelte regioner.
Jeg kan også kun opfordre til at hacke ind på NVidia's og Microsoft's
hjemmesider og skrive en advarsel til kommende købere af deres produkter.

Dette her må stoppe! Vi lever ikke i det 21. århundrede i et civiliseret
samfund, og finder os i, at kæmpe firmaer med MONOPOL på markedet, ja for
det har de kraftedeme, på den måde, at hvis man vil spille de nyeste spil,
ja så skal man sq ha' et Microsoft produkt og et NVidia-produkt eller
Radeon, her virker driverne heller ikke under WinXP, sender MILLIONVIS af
produkter ud og tjener STYRTENDE med penge på noget der ikke virker! Vi
finder os bare i det ?!

/Óðin

Fra : Karsten Olesen

Dato : 28-04-02 16:48

> Jeg kan også kun opfordre til at hacke ind på NVidia's og Microsoft's
> hjemmesider og skrive en advarsel til kommende købere af deres produkter.
*************

Jeg synes nu mit system kører fint og vil hellere sende
dem roser i ren glæde over det grafiske output
vi alle sammen kan ha' hjemme på vores
små BILKA maskiner til fornuftig penge...

MVH

Fra : Óðin

Dato : 28-04-02 20:29

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dem roser i ren glæde over det grafiske output
> vi alle sammen kan ha' hjemme på vores
> små BILKA maskiner til fornuftig penge...

Jeg tror folk, der lige har købt et Geforce4, og ikke kan få eneste driver
til at køre stabilt, er ligeglade med, om dit system kører fint. Hvad
hjælper det, at et grafikkort producerer flotte billeder og 3D etc., hvis
det ikke kører stabilt ?

/Óðin

Fra : Karsten Olesen

Dato : 28-04-02 20:32

> [...]
> til at køre stabilt, er ligeglade med, om dit system kører fint. Hvad
> hjælper det, at et grafikkort producerer flotte billeder og 3D etc., hvis

**************

Man blir' ved med at søge efter en passende driver.
Det gjorde jeg, og det virker.

Men det er også kun GF2 GTS 64mb DDR.

MVH

Fra : Óðin

Dato : 28-04-02 20:44

> "Óðin" <grynheim@online.no> skrev i en meddelelse

> Man blir' ved med at søge efter en passende driver.

Definér passende.

> Det gjorde jeg, og det virker.

Hvilken driver virkede ? Jeg har prøvet alle drivere, der passer til GF4.
Ingen af dem kører stabilt.

> Men det er også kun GF2 GTS 64mb DDR.

Hvilket system har du ?