TVTool + Svhs Converter + Asusv7100
Fra : wan18992

Dato : 26-04-02 19:40

Hej Alle
Jeg bruger TvTool 6.0, har et Asus V7100 m Tv out(Svhs og Composit
udgange) og jeg har en Svhs til Composit konverter fra
AV-Supply(udstyret med omskifter fra inout til output). Jeg går fra Svhs
udgangen på grafikkortet til min konverter og derpå ind i mit tv, jeg
starter TvTool op, trykker på TV-mode og finder AV1 kanalen på mit
fjernsyn.
Nu er problemmet bare at jeg intet kan se på mit tv. Grunden til at jeg
anvender konverter er at mit tv ikke kan modtage et Svhs signal.
Hjælp mig for F....., jeg aner ikke mine levende råd, har en gang
tidligere haft hul igennem, men aner ikke hvordan

Tak

http://www.kandu.dk/

Fra : Kurt Lykke

Dato : 27-04-02 14:12

"wan18992" <wan18992.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hjælp mig for F....., jeg aner ikke mine levende råd, har en gang
> tidligere haft hul igennem, men aner ikke hvordan

Jeg er i samme situation - og desperat.........
Tilfældig så jeg lige på edb.hardware.skærm en aktuel tråd
om tv-out uden farver.
Jeg synes selv jeg fik lidt nyt input at arbejde med,
så det var måske værd at kaste et blik derover.

mvh
Kurt

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 28-04-02 00:21

> [...]
> Hjælp mig for F....., jeg aner ikke mine levende råd, har en gang
> tidligere haft hul igennem, men aner ikke hvordan

hvis du har et kort med composit udgang og et tv med
composit indgang, hvorfor så denne converter ?

har du ikke en video med composit eller svhs ingang
du kan prøve at sende signalet igennem

jeg køre selv svhs ind i video'en og Scart(RGB) fra video til tv

Jan Rasmussen

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 28-04-02 19:16

Prøv AV2 eller AV3

Fra : Søren V Andersen

Dato : 01-05-02 10:52

Kablet må ikke være over 5 Meter, så forsvinder farverne

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 02-05-02 00:24

"Søren V Andersen" <villum@iname.com> skrev i en
meddelelse news:3ccfba3b$0$11942$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Kablet må ikke være over 5 Meter, så forsvinder farverne

sludder , Composit køre 30m , SVHS 20m
PCmonitor(rgb) også 30m uden sønderligt tab.

bruger alle 3 former på arbejde

Jan Rasmussen