rollercoaster tycoon
Fra : Birgit

Dato : 26-04-02 18:40

hej Gruppe
Er der nogen af jer der kender spillet og kan hjælpe mig med noget??

Hilsen Birgit

Fra : @ndersson

Dato : 26-04-02 18:49

> Er der nogen af jer der kender spillet og kan hjælpe mig med noget??
>
> Hilsen Birgit
Hej Birgit

Skriv spørgsmålet, for her er der da mange der vil hjælpe.. Jeg spillede det
for lang lang tid siden.
Hilsen
Andy

Fra : Birgit

Dato : 26-04-02 18:54

Ok spørgsmålet kommer her:

Min søn bygger den ene forlystelsespark efter den anden. Når vi så trykker
på Save game, så kommer vi ud til skrivebordet. altså helt ud at spillet, Og
vi kan ikke finde det gemte spil nogen steder... Nogen der har gode ideer..

Hilsen Birgit og Morten (7)

Fra : Jannik

Dato : 26-04-02 19:15

"Birgit" <mortil3@sletdettehotmail.com> wrote in message
> [...]
Og
> vi kan ikke finde det gemte spil nogen steder... Nogen der har gode

ved ikke om det hjælper men prøv at dowloade nogle af de patches som ligger
www.rollercoastertycoon.com mener der er en som kan hjælpe med dette
problem...

- jannik

Fra : Birgit

Dato : 26-04-02 19:24

Mange tak, men jeg er ikke den store computernørd... Hvad er en patch.....

Hmmm sorry

Hilsen birgit

Fra : Birgit

Dato : 26-04-02 19:26

Der står man skal vide hvilken version af spillet man har... Mit spil er et
jeg har downloadet fra nettet..... hvor ser jeg hvilken version det er??

Fra : Jannik

Dato : 26-04-02 19:35

> Der står man skal vide hvilken version af spillet man har... Mit spil er
et
> jeg har downloadet fra nettet..... hvor ser jeg hvilken version det er??

højreklik på rct.exe og gå ned i egenskaber, så får du disse op for prog.
og kan under et af fanebladene se hvilken ver. det er...
jeg har selv XP installeret og det ser ud til at denne funktion er
forsvundet... mærkeligt...

- jannik
ps. en patch er en slags opdatering, den retter de fejl der evt. er i
spillet da det blev udgivet...