LiveDrive
Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 26-04-02 17:44

Hejsa

Jeg kunne sådan set godt tænke mig at få nogle af mine jack stik om foran på
min computer. jeg kan se at Creative tilbyder en kasse, som gør netop det.

Nogen, der kan fortælle mig om den kasse kan købes for sig selv eller om man
skal ud og købe den bundlet med et lydkort?

Fra : Mikkel Steen Pederse~

Dato : 26-04-02 18:00

Hej Søren.

Jeg har selv haft de samme "lyster" for godt et år siden. Dengang spurgte
jeg en forhandler og fandt ud af, at LiveDrive (kassen, som du kalder den
) kostede stort set det samme som at købe et nyt Soundblaster Live, hvor
LiveDrive var bundlet med. Sikkert fordi Creative gerne vil sælge nogle
kort, og ikke kun tilbehør.

Mvh,

Mikkel Steen Pedersen