Scorpion King - Bvadr...
Fra : // Overby

Dato : 26-04-02 14:27

Var inde og se subj i går i biffen... Og fed er den i hvert fald ikke...
Ikke Mummy-serien værdi. Minder mig egentlig om Conan-filmene med Arnold...
Stor styg muskuløs mand dræber alle sammen - skuffelse... skulle have set
den nye med Eddie Murphy og Robert DeNiro, men mine venner ville det
anderledes - desværre

Daniel

Fra : Per Sandholt

Dato : 26-04-02 16:28

Jeg ved ikke hvad det er for en værdi du snaker om når du snakker om
Mummy-filmene. Hele den trilogi skulle efter min mening aldrig være lavet.

--
per

Fra : Wolfgang

Dato : 26-04-02 17:07

"Per Sandholt" <deluxeboy@hotmail.com> wrote:

> Jeg ved ikke hvad det er for en værdi du snaker om når du snakker om
> Mummy-filmene. Hele den trilogi skulle efter min mening aldrig være
> lavet.

Kunne ikke være mere enig!

--
wolfgang
"Assumption is the mother of all fuck-ups" - Penn

Fra : Michael Westi

Dato : 26-04-02 22:44

Per Sandholt <deluxeboy@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:tmey8.10$NN4.35726511@newssvr16.news.prodigy.com...
> Jeg ved ikke hvad det er for en værdi du snaker om når du snakker om
> Mummy-filmene. Hele den trilogi skulle efter min mening aldrig være lavet.

Øhhhh, trilogi. Er der ikke kun lavet 2 Mummy film??????????
Men "The Scorpion King" hører måske med til serien???

/Michael

Fra : // Overby

Dato : 27-04-02 10:09

> Øhhhh, trilogi. Er der ikke kun lavet 2 Mummy film??????????
> Men "The Scorpion King" hører måske med til serien???

Nej, men de prøver vel at sælge nogle ekstra billetter ved at lade den
handle om en figur fra Mummy Returns, for den har absolut ingen sammenhæng
med Mummy-filmene

Daniel

Fra : psycrow

Dato : 26-04-02 19:15

Jeg var også inde og se den i går, og jeg synes den er oversej. Jeg tror det
kommer _meget_ an på om man er fan af The Rock, og da jeg så absolut kan
tælles blandt en af hans millioner...OG MILLIONER....af fans (hvor det dog
lyder elendigt på dansk :), finder jeg som sagt filmen aldeles
anbefalelsesværdig. Og med den succes, den har fået (36 mio. $ i første
weekend i USA), kan man jo håbe på en to'er.

Jeg synes forresten, den er bedre en både The Mummy og The Mummy Returns :)

Fra : // Overby

Dato : 26-04-02 21:17

Det var en god gang solid action, men det er også det... Der er ingen
overraskelser og handlingen er ekstremt forudsigelig.Og så minder det mig
bare alt for meget om Conan the Barberian... Men måske lejer jeg den en dag
på DVD når jeg har tømmermænd

> Jeg synes forresten, den er bedre en både The Mummy og The Mummy Returns
:)

Fra : T.Liljeberg

Dato : 27-04-02 16:38

On Fri, 26 Apr 2002 20:14:45 +0200, "psycrow" <bozo@worldonline.dk>
wrote:

>Jeg var også inde og se den i går, og jeg synes den er oversej. Jeg tror det
>kommer _meget_ an på om man er fan af The Rock, og da jeg så absolut kan
>tælles blandt en af hans millioner...OG MILLIONER....af fans

Så må jeg hellere holde mig væk. Jeg afskyr amerikansk brydning og alt
der dertil hører, herunder bryderne.

Tom

---
Puritanism: The haunting fear that someone,
somewhere, may be happy. - H.L. Mencken

Fra : Martin Andersen

Dato : 27-04-02 14:23

Showtime er dårlig, jeg så den igår i et DVD Rip...forstår ikke rigtig
humoren....måske fordi jeg også er lidt ovre i den platte humor

Fra : Lisa Andersen

Dato : 28-04-02 13:05

Jeg stoler på Mikkelsen:
"Chuck Russell har instrueret de humorforladte slagscener, som falder over
hinanden uden at historien på noget tidspunkt griber forstyrrende ind.
Det er en frygtelig film. (Ole Michelsen)"

Mvh Lisa