zonaware / zonerunner
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 26-04-02 13:14

Hejsa!

Jeg har lige siddet og kigget lidt på zonerunner ( http://zonaware.com ) og
fundet ud af at man rimelig nemt kan exportere og importere fødevarer så jeg
ville høre om der er nogen her der bruger programmet i forvejen og har
tastet en den af varerne ind på dansk???

Hvis ikke ja så må jeg jo selv igang... skulle nogen af jer have interesse i
at prøve prgrammet ja så kan i jo maile mig.. for jeg har da et par
fødevarer indtastet på dansk! *S*

Mvh Mette

--
^~^
Har du vundet i Lotto før?

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 26-04-02 20:45

ps....

i kan gratis hente programmet på denne side:
http://zonaware.com jeg synes det er et godt program i forhold til at det er
gratis! *S*

Mvh mette

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 26-04-02 20:54

> i kan gratis hente programmet på denne side:
> http://zonaware.com jeg synes det er et godt program i forhold til at det
er
> gratis! *S*

Har lige fået oplyst at det ikke virker i Win2000... men det kører fin i
win98! *S*

Mette