Opskrift på Suppekuren efterlyses....
Fra : TM

Dato : 26-04-02 06:52

Hej!

Da jeg tidligere har set opskriften/vejledningen på suppekuren her i
gruppen, men desværre ikke nåede at få den kopieret - vil jeg høre, om der
skulle være en venlig sjæl, der ligger inde med den, og som gider at sende
den til mig???

På forhånd 1000 tak!!!!!!!!!

MVH - og god Bededag

Tina

Fra : WebWoman

Dato : 26-04-02 07:21

"TM" <catcity@[FJERN-DETTE]tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den kopieret - vil jeg høre, om der
> skulle være en venlig sjæl, der ligger inde med den, og som

Nem måde at finde gamle indlæg på:

Gå ind på www.google.com
Klik på grupper

Søg på suppekuren

Bingo... (femte link fra oven er opskriften)

Mvh. Lisbeth

Fra : TM

Dato : 26-04-02 08:02

Tak for det!

MVH

Tina

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-04-02 10:24

"TM" <catcity@[FJERN-DETTE]tiscali.dk> wrote in message
> [...]

nu har du gådt nok fået et link men du får lige den opskrift jeg har brugt
med den små rettelser jeg har tilført
jeg har selv været på den nu i 2/3 dage og har tabt mig ca 1½ kg..... og kan
sagtens mærke (og se) på min krop at jeg har tabt mig... og det til trods
for at jeg ikke har holdt kuren 100% men har syndet lidt ( en slikkepind og
en frikadelle og sådanne små glæder 1-2 gange om dagen..... ) men stadig
hovedsageligt har spist efter kuren....

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fedtforbrændings kur

Denne slankesuppe er hovedindholdet i fedtforbrændings kuren.
1 hvidkålshoved

2 løg
2 grønne peberfrugter uden frø
1 bundt blegselleri
1 ds. hakkede flåede tomater
7 kyllingebouillonterninger
2 røde chili uden frø

ca. 5 l vand, så grøntsagerne efter et par minutters kogning er dækket af
vand.

Krydres med en anelse karry, allroundmix, salt og peber.

Hak grøntsagerne forholdsvis fint.
Kog det hele til grøntsagerne er dækket af vand.
Sænk temp. og lad det simre til det hele er kogt.

Kan krydres ekstra efter behov

Suppen kan tilberedes og varmes op igen flere gange. Den bliver faktisk
bedre som dagene går. 2. dags suppe smager bedst. Suppen kan også fryses.
andre grøntsager som feks. gulerødder kan også tilsættes efter ønske, smag
dig frem, det handler jo ikke om at spise noget du ikke kan lide..

------
1. Der må IKKE drikkes alkohol i de 7 dage kuren varer - alkohol sænker
fedtforbrændingen.
2. Ingen kulsyreholdige drikke - kun vand, usødet juice, skummetmælk, usødet
te og kaffe uden sukker og fløde.
3. Maden må ikke tilberedes i olie eller andet fedtstof.
4. Ingen brød, mel, sukker og andre sødemidler.
------

Dag 1:
Spis kun den "Fedtforbrændende suppe" og frugt.
Du kan spise alle slags frugter på nær bananer.
Honningmeloner og vandmeloner har et lavere kalorieindhold end de fleste
andre frugter og er især anbefalet. Drik kun frugtjuice eller vand.

Dag 2:
Kun grønsager. Spis den "Fedtforbrændende suppe" med tilhørende friske
grønsager indtil du ikke kan spise mere. Spis grønsagerne rå, dampet,
grydestegt i kraften fra suppen, men tilbered uden brug af smør eller
lignende. Spis fortrinsvist salat af enhver art, men undgå grønærter, bønner
og majs. Spis grønsagerne sammen med suppen.
Aftensmaden: Beløn dig selv med en stor bagt kartoffel (med lidt smør eller
olivenolie, hvis ønskes). Ingen frugt denne dag.

Dag 3:
Spis al den "Fedtforbrændende suppe", frugt (på nær bananer) og grønsager du
vil. IKKE nogen bagt kartoffel i dag.

Efter 3 dage: Hvis du har spist i henhold til ovenstående de sidste 3 dage,
og ikke har snydt, vil du for nuværende have tabt dig mellem 2,5 - 3,5 kg.

Dag 4:
Spis kun "Fedtforbrændende suppe" og bananer, og drik kun skummetmælk og
vand. Du kan spise op til 8 bananer, drikke skummetmælk og så meget vand du
vil. Spis så meget af suppen du vil. Bananer har et højt kalorie- og
kulhydratindhold og calcium for at erstatte længslen efter søde sager.

Dag 5.

l dag er steak- og tomatdag. Du må spise op til 350 gram "rent kød" eller
kylling (uden skind) eller fisk og op til 6 friske tomater (eller
tilsvarende vægt af dåsetomater). Prøv, om muligt, at drikke 6-8 glas vand
for at skylle urinsyren ud af kroppen. Spis den "Fedtforbrændende suppe"
mindst en gang i dagens løb.

Dag 6.
l dag er steak- og grønsagsdag. Spis alt det "rene kød" og grønsager du vil
i dag. Du kan endda spise op til 2 eller 3 steaks, hvis du ønsker, med
grøntsager (minus grønærter, bønner og majs), men ingen bagt kartoffel. Spis
den "Fedtforbrændende suppe" mindst en gang i dagens løb.

Dag 7:
Spis kun ris, usødet frugt Juice og grønsager. Igen: Spis så meget du kan.
Vær sikker på at indtage den "Fedtforbrændende suppe" mindst en gang i
dagens løb.

Efter 7 dage: efter afslutningen af denne dag, hvis du ikke har snydt, vil
du nu have tabt dig mellem 5 - 8,5 kg. Hvis du har tabt dig mere end 7,5 kg.
så vent i 2 fulde døgn før du starter forfra på diæten Igen.
Om kuren er sund uge efter uge, kan diskuteres. Men den er god til at komme
i gang på, eller hvis man er gået i stå.

Indkøbs seddel.

Dagen før:

1 net løg
2 grønne pebre
1 stk. blegselleri
1 stk. hvidkålshoved
1 dåser hakkede tomater
1 pakke kyllingekraft terninger

2 chilifrugter

1 pose æbler

anden frugt efter ønske
æble og appelsinjuice

Dag 1:
salat
agurk
gulerødder
tomat

Bagekartofler

Dag 3:

Bananer

Dag 4:
kød (steaks/kylling/kalkun)

tomater

grøntsager efter behov

Fra : TM

Dato : 26-04-02 12:32

1000 tak, Sabina - fortsat held og lykke med kuren

Det lyder meget fristende, så mon ikke man skulle forsøge........

MVH

Tina