Source code
Fra : Tonni Schmücker

Dato : 04-02-01 14:34

Hej NG

Er der nogle der ved hvor man kan finde noget source code til applets der
tegner funktioner (parabler, lineær o.a), eller eventuelt selv har noget --
som man må kigge i og lære fra ??

På forhånd tak

Tonni Schmücker

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 06-02-01 16:58

D. Sun, 4 Feb 2001 14:34:26 +0100 syntes "Tonni Schmücker" <tonni@cool.dk>
at dk.edb.programmering.java skulle vide at
<95jlq0$1rv2$1@news.cybercity.dk>.

>Er der nogle der ved hvor man kan finde noget source code til applets der
>tegner funktioner (parabler, lineær o.a), eller eventuelt selv har noget --
>som man må kigge i og lære fra ??

Jeg har i forbindelse med et projekt selv lavet en sådan - den skulle
stadig ligge på www.itf.iot.dk/itd_fire/ under "Produkt". Jeg har samtidig
lavet en rimelig grundig gennemgang af hvordan det hele virker, og koden er
velkommenteret.

--
Mvh. Simon Mikkelsen, stud. ing.

www.zipban.dk - gratis reklame til din hjemmeside