onboard lyd = fps tab
Fra : Søren

Dato : 24-04-02 22:42

kan det være rigtigt at når jeg bruger mit onboardlydkort
(c-media 8738) på mit chaintech 7aja2, falder fps i f.eks
nascar 2002 næsten med 25fps i forhold til når jeg bruger mit gamle als120
lydkort. det er lidt træls for det lyder ellers godt med multispeaker og det
gejl.

Søren

Fra : [5250] Jens

Dato : 25-04-02 14:54

Søren wrote:
> [...]
> (c-media 8738) på mit chaintech 7aja2, falder fps i f.eks
> nascar 2002 næsten med 25fps i forhold til når jeg bruger mit gamle als120

Ja, onboard lydkort er designet således at processoren overtager en del
af lydkortets funktion, og dermed kører andre programmer langsommere.

> det er lidt træls for det lyder ellers godt med multispeaker og det
> gejl.

Såd'n er det med onboard lydkort.