Andet multimedie
bentjuul 3670
3D kreationer
Fra : Thomas Hyldgaard

Dato : 25-04-02 14:28

Jeg vil gerne i gang med 3D animering.
Har I nogen forslag til billige alternativer til 3D Studio Max, der desuden
kan køre på 'almindelige' computere.

Fra : Peter³

Dato : 25-04-02 16:31

"Thomas Hyldgaard" <thomas@klassisk.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne i gang med 3D animering.
> Har I nogen forslag til billige alternativer til 3D Studio Max, der
desuden
> kan køre på 'almindelige' computere.

Hej Thomas,

Jeg vil anbefale Realsoft 3D: http://www.realsoft.com
Prisen er ca. den samme som for Photoshop (omkring 7.000 kr), og det kører
uden problemer på min gamle Pentium III 450 MHz med sølle 128 MB RAM. Du kan
downloade en 30 dages demo fra siden.

Animation:Master er en anden mulighed: http://www.hash.com/
Det kan være en smule ustabilt på nogle maskiner, men det er bedre end selv
dyrere programmer til figuranimation og meget billigt. Desværre er der ingen
demo, men du kan downloade nogle animationer fra siden for at få et indtryk
af programmet.

/Peter