Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
VIS OG KREATIV REVISOR SØGES - NU !!
Fra : Gert Ditlevsen

Dato : 25-04-02 12:55

Kan du nedbringe min topskat - uden at jeg mister een krone i udbetalt løn
pr. md - så skriv !
Det haster.

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 25-04-02 14:34

On Thu, 25 Apr 2002 13:54:55 +0200, "Gert Ditlevsen"
<gert.ditlevsen@mail.dk> wrote:

>Kan du nedbringe min topskat - uden at jeg mister een krone i udbetalt løn
>pr. md - så skriv !
>Det haster.

Jeg har et jagtgevær du kan leje (du virker panisk)

Fra : Gert Ditlevsen

Dato : 27-04-02 08:59

Det var ligesom ikke emnet -

Jeg er bare træt af at have læst i 100 år til et job der giver godt, men
ikke have mere til rådighed end een der ikke har læst.
Danmarks vilkår - jeg ved det. Men skatte tænkeri er tilgengæld også ved at
være danmarks nationalsport.

Jeg er ret sikker på at hvis skatten røg ned til halvdelen - så ville alle
have det meget bedre - og staten måske få flere penge i kassen. Tænkeriet
ville reduceres enormt - tænk bare på hvad en skatteekspert flår i timen !
- og hvad udenlandske firmaers "tænkeri" koster staten (dig og mig) i mistet
skatte indtægter.

Men i danmark belønner man dem der tager et initiativ - selv om det ligger i
gråzonen.
Så lad mig komme derhen - det kan kun gå for langsomt.

Hvis du har et fornuftigt forslag - så kom med det - ellers lad være med at
spilde min tid.

Hej

Fra : Kongen

Dato : 27-04-02 21:49

> Jeg er bare træt af at have læst i 100 år til et job der giver godt, men
> ikke have mere til rådighed end een der ikke har læst.

Vi hjælper dig grene om 10-15 år når du har betalt din uddannelse tilbage

Tænk på det er ham, som ikke har læst der har betalt din uddannelse, og det
er DIG der skal betale hans pension

--
Blomst # 92159636
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Gert Ditlevsen

Dato : 28-04-02 17:02

Rend og hop -
JEG HAR betalt min udd. flerfoldigt.
Dine kommunistiske synspunkter intr. mig ikke.

Tråden ender her.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 28-04-02 17:42

"Gert Ditlevsen" <gert.ditlevsen@mail.dk> wrote in message

> Tråden ender her.

Og du ender i killfiltret.

Mvh.

Michael Nielsen
michael@mnielsen.dk

Fra : Ulrik

Dato : 30-04-02 17:39

Sikke en bunke barnlige svar. Jeg forstår godt, at Gert blev sur.

Mvh, Ulrik