hund som dige mor til katte
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 25-04-02 07:47

Kan man bruge en hund som erstatning ved katte kilger .... altså som ammer

Min hund har nemlig amemet en af mine katte i et år nu siden den blev smidt
væk fra sin bio-mor (som nu har fået 4 nye) så hvis noget går galdt kan jeg
så bare smide dem ved min hund ?

--
Hilsen Kai
Kai.L.J.Rasmussen@skolekom.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 25-04-02 12:30

Det ser jo ud til det er gået godt med den ene kat, du har, men ellers
behøver killinger mere protein og mere fedt end hvalpe plus taurin.

Og så min kæphest, har du overvejet at kastrere dine katte??

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 26-04-02 11:16

Andgånde kastration .... nej det er dyrt og man mister en kat herude på
landet af og til !! (så mange så der er en gård der geren tager dem da de
heller vil bruge katte end gift mod mus og rotter ..... men de bor ved en
hoved vej ..... men jeg er sikker på de katte er MEGET lykkelige så længe de
er her)

derfor vil jeg bruge P-piller på mine hun katte så jeg selv kan lave nye
hvis jeg igen får løst.
Har i nogle råd ? Svar i (dk.fritid.dyr.kat)

Har i nogle råd om P-sprøjte til hunde ?

kan det købes bilger i Tyskland ? (Flensborg er den nærmeste by for mig)

Og for at komme tilbage til hund ! Mine 2 hunde tager også mus og rotter

Men hvis jeg mistet min moder kat under en af de lokale morter bøller (de
køre af lort) så kan jeg bruge min hund ?

Fra : Niels Peter

Dato : 27-04-02 18:31

Hej Kaj

Svarer dig i kattegruppen