hvor køber man scsi brænder henne?
Fra : nevermind

Dato : 25-04-02 07:48

Hej

edbpriser.dk lister af en eller anden årsag næsten ikke scsi brændere
længere, så jeg ville lige høre her om der er nogen der ved hvor man
kan finde dem henne? de skal helst være ikke være Plextor eller HP da
jeg har dårlige erfaringer med dem.

på forhånd tak

Fra : Peter Schrøder

Dato : 25-04-02 08:48

"nevermind" skrev
> [...]
> længere, så jeg ville lige høre her om der er nogen der ved hvor man
> kan finde dem henne? de skal helst være ikke være Plextor eller HP da

Yamaha har en række modeller, der stadig skulle være
i omløb: 2200cd-r, 8424cd-r og 8824cd-r.
De skal nok bestilles i en "rigtig" computerbiks.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : nevermind

Dato : 25-04-02 12:00

On Thu, 25 Apr 2002 09:47:48 +0200, Peter Schrøder <nospample@se>
wrote:

>Yamaha har en række modeller, der stadig skulle være
>i omløb: 2200cd-r, 8424cd-r og 8824cd-r.
>De skal nok bestilles i en "rigtig" computerbiks.

Yep det kunne være rigtigt lækkert at få fingre i sådan een men
hvorhenne feks?
Jeg har ikke lyst (læs=råd) til at betale dobbelt pris bare fordi
butikken primært katerer til musikere ol.
Nogen gode forslag?

Fra : Brian Hansen

Dato : 25-04-02 09:48

> [...]
> længere, så jeg ville lige høre her om der er nogen der ved hvor man
> kan finde dem henne? de skal helst være ikke være Plextor eller HP da

Der er desvære ikke så mange at vælge imellem mere. Og dem der er er max 16
speed.
Yamaha er gået over til at sælger sine IDE-brændere med en SCSI-konverter,
så man kan sætte dem til SCSI.
Jeg ved dog ikke hvordan det køre.

Jeg går også og kigger lidt efter en ny brænder istedet for min Yamaha 6x.

Brian

Fra : nevermind

Dato : 25-04-02 12:07

On Thu, 25 Apr 2002 10:48:14 +0200, "Brian Hansen"
<brian@alpha-line.com> wrote:

> [...]
>Jeg ved dog ikke hvordan det køre.
>
>Jeg går også og kigger lidt efter en ny brænder istedet for min Yamaha 6x.

Hastigheden er for mig egt. underordnet, sålænge de kører 8x er jeg
glad, den skal primært bruges til præsentationer og backup.

Teac laver også scsi brændere men de er af en eller anden grund ikke
etableret på det danske marked.

Sony har også scsi brændere men de er heller ikke i dansk
distribution, ser det ud til.

Fra : Deaster

Dato : 25-04-02 12:58

nevermind wrote:

> [...]
> glad, den skal primært bruges til præsentationer og backup.
>
> Teac laver også scsi brændere men de er af en eller anden grund ikke

Zitech har Teacen.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : nevermind

Dato : 25-04-02 15:44

On Thu, 25 Apr 2002 13:57:51 +0200, "Deaster" <frankatcia@hotmail.com>
wrote:

>Zitech har Teacen.

tak!

-ved du også hvem der har Yamaha eller Sony i scsi?

Fra : Deaster

Dato : 25-04-02 22:20

"nevermind" <bulk-email@spamhosting.com> skrev i en meddelelse

> tak!
>
> -ved du også hvem der har Yamaha eller Sony i scsi?

Nej, desværre ikke, men prøv at fedte lidt rundt inde på www.edbpriser.dk og
se om der er ikke er en enkelt som ihvertfald har Yamahaen, Sonyen har jeg
aldrig set i Danmark.

Fra : Bent Ørskov Karlsen

Dato : 26-04-02 11:47

Thu, 25 Apr 2002 23:19:52 +0200, skrev Deaster:

> [...]
Yamaha kan købes som en IDE brænder med en SCSI
forsats (converter) hos www.itbutikken.dk ,og det virker
rigtig godt.
--
Mvh. bøk

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 25-04-02 12:21

> [...]
> længere, så jeg ville lige høre her om der er nogen der ved hvor man
> kan finde dem henne? de skal helst være ikke være Plextor eller HP da

Prøv at søg på Plextor eller HP... IDE-drev

De er gode

Fra : nevermind

Dato : 25-04-02 15:52

On 25 Apr 2002 04:20:59 -0700, jawa350@hotmail.com (Allan Rasmussen)
wrote:

>Prøv at søg på Plextor eller HP... IDE-drev
>
>De er gode

godt gået Allan : D