Voodoo3 2000 AGP og DirectX 8.1
Fra : Naess

Dato : 24-04-02 23:49

Jeg kører med et "gammelt" Voodoo3 2000 AGP grafikkort.
Efter jeg installerede DirectX 8.1 har jeg fået en masse multiplayer
problemer i CFS2 (flysim). I en tweakguide for mit grafikkort, som jeg fandt
på nettet står der, at i nogle tilfælde kan der opstå grafikproblemer med
dette grafikkort og DirectX 8.
Kan det lade sig gøre at afinstallere DirectX 8.1 og geninstallere den gamle
DirectX7A ?

Jeg ved ikke om mit spørgsmål hører til i en anden gruppe, i så fald
undskylder jeg og beder om henvisning til den aktuelle gruppe.

Hilsen Naess

Fra : Peter Schrøder

Dato : 25-04-02 07:24

"Naess" skrev...
> [...]
> dette grafikkort og DirectX 8.
> Kan det lade sig gøre at afinstallere DirectX 8.1 og geninstallere den

Hvis du bruger den nyeste driver (mener den hedder 1.07)
så understøttes DirectX 8,1 uden problemer
Hvis du bruger XP, er der lige kommet en certificeret driver
1,10 som ligeledes understøtter 8,1.
Ellers skal du ha' fat i et program, der hedder DirectXbuster,
som fjerner din gamle installation, så du kan ned-gradere.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply