Muligheder for hurtig Internet-forbindelse~
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-04-02 22:23

Hej!

Jeg flytter snart til Birkerød og vil gerne høre om mulighederne for hurtigt
Internet, f.eks. ADSL, i selvsamme by. Jeg kommer til at bo direkte ned til
gågaden i centrum... Der skulle efter sigende komme OnCable m. stor pakke i
bygningen, men er det ensbetydende med at WebSpeed også udbydes med det samme?

OnCable kan jeg selvfølgelig ringe til, indrømmet, men hvad har jeg ellers af
muligheder? Og er der en realistisk chance for dem?

--
Mvh, Kim Voss Schrader - http://www.kampsax.dtu.dk/~schrader/

OBS: Jeg flytter d. 15 Juni og skifter da e-mail adresse til
mailto:teknik_kim@hotmail.com

Fra : Martin S.

Dato : 24-04-02 22:38

"Kim Voss Schrader" <schrader@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> muligheder? Og er der en realistisk chance for dem?
Bor selv i Birkerød. Og du kan snildt få ADSL.. spørgsmålet om webspeed afh.
jo naturligvis af udbyderen og om antenneforeningen er klar til det.
Mvh.
Martin
-

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-04-02 15:23

Hej!

"Martin S." wrote:

> Bor selv i Birkerød. Og du kan snildt få ADSL.. spørgsmålet om webspeed afh.
> jo naturligvis af udbyderen og om antenneforeningen er klar til det.

Ok. Min kommende lejlighed får snart kabeltv og det nemmeste ville være at
smække en internetforbindelse igennem den... Gad vide om det bliver muligt
samtidigt eller det først kommer senere.