www.mailme.dk/elendig news-server !
Fra : Peter Heide

Dato : 24-04-02 19:03

www.maime.dk reklamere med 46.000 grupper+mailkonto for 80 kr pr. ½ år ell. 150 pr år eller
sådan noget ligende.

havde fået rosende(!) omtale i en anden gruppe....hvad der fik mig til at tegne et halvt år abonnement
primært,eller rettere sagt kun for adgangen til news + mailkonto'en er jeg ligeglad med:

mailme's usenet service er er kæmpe stinker, alle indlæg i binaer gruppe er "døde".... de sidste
3-4 dage har man ikke engang kunne komme ind på de danske text-grupper....og behøver jeg
at skrive at de ikke besvare mails omkring elendigheden.

så hvis det drejer sig om adgang til til nyhedsgrupper : hold jer fra mailme.dk

mvh peter heide

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-04-02 20:19

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> wrote in message
> www.maime.dk reklamere med 46.000 grupper+mailkonto for 80 kr pr. ½ år
ell. 150 pr år eller
> sådan noget ligende.

Haha,, http://www.mailme.dk/newsgroupslist.txt

2 stk?

Fra : Peter T.

Dato : 26-04-02 12:32

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in

> "Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> wrote in message
> ell. 150 pr år eller
>
> Haha,, http://www.mailme.dk/newsgroupslist.txt
>
> 2 stk?

alt.wanted.bareback.af.simon.skals er med blandt de 46.000 (undrer mig
hvordan du kun ser 2 stk?). Men det betyder jo ikke at det er 80 kr værd.
:)

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-02 15:12

"Peter T." <n@d.a> wrote in message

> alt.wanted.bareback.af.simon.skals er med blandt de 46.000 (undrer mig
> hvordan du kun ser 2 stk?). Men det betyder jo ikke at det er 80 kr værd.
> :)

Da jeg var inde på den, var det eneste der stod "2 stk"

nu henter den dog gruppernes navne ned....

alt.wanted.bareback.af.simon.skals har TDC da også.. der er bare ikke nogen
indlæg i.. Men er det en gruppe Simon har oprettet eller hvad?

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 26-04-02 15:19

> alt.wanted.bareback.af.simon.skals har TDC da også.. der er bare ikke
nogen
> indlæg i.. Men er det en gruppe Simon har oprettet eller hvad?

Nej nej.. Der er lissom', du ved, når folk får en gade eller en plads
opkaldt efter sig .. ;)

Mvh Mads