PalitDaytona Geforce3 fryser i OpenGL
Fra : Scenic

Dato : 24-04-02 14:32

Hej,
jeg har skrevet ind i gruppen før, men har et problem som jeg ikke selv er i
stand til at løse!
Har lige købt et Palit Daytona Geforce3 Ti200 med 128MB ram... når jeg
spiller eks. Counterstrike eller Quake3 som jeg begge spiller i OpenGL, så
fryser computeren efter et par minutters spil! Spillene virker upåklageligt
i Direct3D. Har installeret via4in1 og har også prøvet med forskellige
drivere, men spillene fryser stadig efter nogle minutter!!
Kører Windows2000 nu, men har også prøvet med WindowsXP - samme problem.
Windows Xp kom dog og sagde (efter en genstart, da pc'en frøs), at det lå
ved min nvdisp.drv fil, altså en del af driverfilerne, men jeg har jo prøvet
med flere forskellige opdateringer, og hver gang er det samme problem. Jeg
kan dog ikke forestille mig at det skulle være en hardware-fejl. HJÆLP
UDBEDES!
mvh, Hans Christian Johansen.

Fra : Michael Aggerholm

Dato : 24-04-02 14:43

"Scenic" <hans@johansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med flere forskellige opdateringer, og hver gang er det samme problem. Jeg
> kan dog ikke forestille mig at det skulle være en hardware-fejl. HJÆLP

Jeg har haft et Daytona GeForce 3 TI 200 m. 64 Mb ram, som kom med samme
fejlmedelelse under XP.

Jeg kom af med mit kort, som defekt, og fik pengene retur. Forhandleren
sagde at hans leverandør havde tilbagekaldt alle kort af denne type.

Mit råd er derfor at få det byttet.
Jeg ved godt at der er flere herinde, der mener at Daytona er et godt kort
kontra pris, men der er tilsyneladende en stor fejl-%.

Mvh Michael

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 24-04-02 17:34

> [...]
> med flere forskellige opdateringer, og hver gang er det samme problem. Jeg
> kan dog ikke forestille mig at det skulle være en hardware-fejl. HJÆLP

Hej...

Brug 21.83 driverne... no probs...

Mendoza..