Windows Media Player i IE
Fra : Christian Bech

Dato : 24-04-02 11:43

Jeg har et irriterende problem med noget Windows Mdia Player-stads, der
er indlejret i et website. Umiddelbart kan jeg få skidtet til at poppe
op i Netscape, men det samme virker ikke i IE. I stedet får jeg en
meddelelse om, at jeg mangler en video/x-ms-asf-plugin, men jeg kan ikke
finde den nogen steder.

--
"Gott sei dank; er war immer aldeles kaput"
- Per E. Hanstholm

Fra : Morten Reippuert

Dato : 24-04-02 12:36

In article <1fb58af.q1q1td1t1svyiN%bechd@mac.com>,
bechd@mac.com (Christian Bech) wrote:

> [...]
> op i Netscape, men det samme virker ikke i IE. I stedet får jeg en
> meddelelse om, at jeg mangler en video/x-ms-asf-plugin, men jeg kan ikke

prøv at installere Windows MediaPlayer samt at flytte dens plug-ins over
i Netscapes plugin-mappe ("drm-haløjsa", "windblows media haløjsa"))

Fra : Christian Bech

Dato : 24-04-02 13:15

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> prøv at installere Windows MediaPlayer samt at flytte dens plug-ins over
> i Netscapes plugin-mappe ("drm-haløjsa", "windblows media haløjsa"))

Det virker fint i Netscape, men ikke i IE. Selvom jeg har erstattet
henvisningerne til ovenstående med de to rigtige halløjsaer får jeg
samme plugin-fejl.

Fra : Morten Reippuert

Dato : 24-04-02 13:19

In article <1fb5e68.w32sbq204x48N%bechd@mac.com>,
bechd@mac.com (Christian Bech) wrote:

> Det virker fint i Netscape, men ikke i IE. Selvom jeg har erstattet
> henvisningerne til ovenstående med de to rigtige halløjsaer får jeg
> samme plugin-fejl.

Hvad siger dine internet indstillinger under helpers?

NB. hvilket url drejer det sig om?

Fra : Christian Bech

Dato : 24-04-02 13:40

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> Hvad siger dine internet indstillinger under helpers?

Hvilken en af dem tænker du på? Er det måske en asf? Sådan en har jeg
nemlig ikke.

> NB. hvilket url drejer det sig om?

Det er en forsøgsdims og jeg får halen på komedie, hvis jeg linker til
den. Min opgave var blot at teste den på mac, men Windows-dimmeren synes
at være en voldsom forhindring.