hold om mig
Fra : Anders

Dato : 24-04-02 08:25

Omkvædet lyder:

Hold om mig,
bliv ved - bliv ved,
hold fast i hvor godt det ku bli.

PLZ - nogen der ved hvem der har lavet den, og evt hvad den hedder.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-04-02 09:44

"Anders" <anders@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hold om mig,
> bliv ved - bliv ved,
> hold fast i hvor godt det ku bli.
>
> PLZ - nogen der ved hvem der har lavet den, og evt hvad den hedder.

Der er ingen grund til at poste det tre gange. Slet ikke, hvis du
vil have at folk skal svare.

Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Poul Erik Dyreborg

Dato : 24-04-02 09:46

Anders <anders@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cc65d8a$1$78800$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Omkvædet lyder:
>
> Hold om mig,
> bliv ved - bliv ved,
> hold fast i hvor godt det ku bli.
>
> PLZ - nogen der ved hvem der har lavet den, og evt hvad den hedder.

Jamen er det ikke Henrik Strube - "Hold om mig"

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-04-02 17:07

Anders wrote:

> Omkvædet lyder:
>
> Hold om mig,
> bliv ved - bliv ved,
> hold fast i hvor godt det ku bli.
>
> PLZ - nogen der ved hvem der har lavet den, og evt hvad den hedder.

Det er vist Mark Knopfler med "Irish Boy" fra soundtracket til filmen
Cal.

/Robert

Fra : MaRk

Dato : 24-04-02 22:01

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vist Mark Knopfler med "Irish Boy" fra soundtracket til filmen
> Cal.
>

> /Robert

Jeg tror det er slayer eller pantara

Fra : Ruben Skimmel

Dato : 25-04-02 00:29

Fra : Poul Erik Dyreborg

Dato : 25-04-02 16:34

"Ruben Skimmel" <tul@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> "MaRk" <dj-mark@sol.dk> skrev i en meddelelse

Indspillet i en nedlagt kostald i Ukraine af 3 tyrkiske, Omar på næsefløjte,
Muhammed på vandpibe og Görkan på tremmeradiator (med halvt afskallet blå
maling). Optagelsen blev optaget direkte på en Kruthzhoj kassebåndoptager
(med godt slidt optagehoved), i mono og blev udgivet på det serbokroatiske
label Jeskagidiskaja i omkring 123½ eksemplar.