Driver til TeleDanmark Modem (Topic)
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-02 21:33

Hej

Er der nogle af jer eksperter der lige kan hjælpe en gut med at finde en
driver til et modem - købt hos TeleDanmark.
Modem'et som hedder "Topic 56K External Data Fax Voice Modem" skal
installeres under Win XP Professionel (DK) - gerne i morgen...

Jeg har nu forsøgt i 2 timer på at finde en driver - uden held. Måske er i
bedre til at søge end mig... Jeg ville ihvertfald blive glad for et link...

På forhånd tak...

Med Venlig Hilsen
Allan Rasmussen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-04-02 22:24

"Allan Rasmussen" <luise (a) mail.tele.dk> skrev:
> Er der nogle af jer eksperter der lige kan hjælpe en gut
> med at finde en driver til et modem - købt hos
> TeleDanmark.

Muligvis.

> Modem'et som hedder "Topic 56K External Data Fax
> Voice Modem" skal installeres under Win XP
> Professionel (DK) - gerne i morgen...

Har XP ikke nogle standard drivere du kan bruge?

> Jeg har nu forsøgt i 2 timer på at finde en driver - uden
> held. Måske er i bedre til at søge end mig... Jeg ville
> ihvertfald blive glad for et link...

Måske der er nogle her:
<http://www.modem-help.co.uk/chips/top560.html>

/Mikael