hvad hedder sangen: "Her er alt hvad du be~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 23-04-02 21:10

Er der nogen der kan hjælpe mig med at sætte titel og sanger på en
sang der lyder:

"Her er alt hvad du behøver
du kan få hvad du vil have
losepladsen gløder...."

Husker sangen fra år tilbage.

-j

--
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Max

Dato : 23-04-02 22:22

Hej Janus

> "Her er alt hvad du behøver
> du kan få hvad du vil have
> losepladsen gløder...."

Kunsteren hedder Knud Kristensen, bedre kendt som "Sebastian"

Sangen hedder "Lossepladsen bløder"

> Husker sangen fra år tilbage.

Ja, den er fra december 1971.

Mvh Max

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 24-04-02 09:56

"Max" <max_jens@post9.tele.dk> writes:

> Kunsteren hedder Knud Kristensen, bedre kendt som "Sebastian" Sangen
> hedder "Lossepladsen bløder"

Dér var den. Mange tak for hjælpen. Det ladre til at Sebastian
fortjener at blive undersøtg lidt nærmere. Sangen har hængt i mit
baghovede gennem nogle år (er selv årgang 1975), og har plagt mig en
del på det seneste. Er det noget jeg drømmer, eller kan det passe, at
jeg forleden i radioen (P1) hørte at der er lavet en genindspilning på
en plade samen med andre kunstnere?

-j

--
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Troels

Dato : 24-04-02 16:33

> [...]
> del på det seneste. Er det noget jeg drømmer, eller kan det passe, at
> jeg forleden i radioen (P1) hørte at der er lavet en genindspilning på

Sebastian har selv indspillet den til FN-støttecd'en "Reminder"

/Troels

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 25-04-02 11:18

"Max" <max_jens@post9.tele.dk> writes:

> Kunsteren hedder Knud Kristensen, bedre kendt som "Sebastian" Sangen
> hedder "Lossepladsen bløder"

Hvad hedder pladen?

-j

--
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Max

Dato : 25-04-02 17:15

Hej Janus

> Hvad hedder pladen?

Her må jeg melde pas, jeg ved det ikke.

Mvh Max

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 25-04-02 18:03

Således skrev Janus Sandsgaard <janus@dev.null.dk> i dk.kultur.musik
25 Apr 2002 12:17:53 +0200:

>Hvad hedder pladen?

"Blød lykke" påstår søgetingen på mit lokale bibliotek

<http://www.roskildebib.dk>

Knud
--
0.666 = number of the millibeast