Hvor køber man billigst kabelskinner?
Fra : Ole Axelsen

Dato : 23-04-02 19:47

Det er måske ikke lige den rette gruppe, at spørge i, men det har da lidt
med hardware, at gøre. Altså hvor skal man hen for at købe billige
kabelskinner, de der hvide eller grå plastic kanaler til at trække kabler i.
I byggemarkedet koster de over 20 kr pr meter for den mindste størrelse.
(20*20 mm) Skal jeg op på den næste størrelse, som egentlig er den jeg helst
vil have, koster de over 35 kr pr meter. Desuden er byggemarkedets skåret i
længder på 2 meter. Jeg ville helst selv bestemme hvor de skal skæres, så
jeg kan slippe med så få samlinger som muligt.

Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-04-02 19:49

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@mail.dk> wrote in message

> [...]
> længder på 2 meter. Jeg ville helst selv bestemme hvor de skal skæres, så
> jeg kan slippe med så få samlinger som muligt.

news:dk.teknik.el kan ikke se det er noget med hardware overhovedet.

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 24-04-02 09:23

> [...]
> længder på 2 meter. Jeg ville helst selv bestemme hvor de skal skæres, så
> jeg kan slippe med så få samlinger som muligt.

Prøv hos en elektrikker. De har mange gange nogle rester liggende, som man
kan handle sig til, til en ordentlig pris.

MVH

Thomas

Fra : Mikkel Steen Pederse~

Dato : 24-04-02 11:29

Hej Ole.

Selvom det ikke er den rigtige gruppe, så skal du da lige vide, at 2 meter
er en standardlængde for kabelkanal. Du kan ikke selv bestemme hvor lange du
vil have dem. Elektrikere køber dem også i den længde, sådan er det bare.

Mht. et godt sted at købe dem, så prøv Jem & Fix. Fandt for nyligt nogle ret
store kanaler til 50 kr for 2 meter.

Mvh,
Mikkel Steen Pedersen