Hej
Jeg har lige købt en hp psc750 scanner/printer i et A-Z varehus. (måske
dumt
Nu viser det sig at farvepatronen (c6578d) 19mL. tilsyneladende er defekt.
Farverne er i alt fald underlige En testudprintning viser at rød nærmest er
"lortebrun" og gul er lysegrøn !!.
Resultatet bliver i alt fald at farvebilleder ser meget mærkelige ud.
Det er ikke fordi farverne blandes for tørrer jeg selve patronen af ved
dyserne, med et stykke papir , kommer præcis de samme farver frem. Der er i
øvrigt max skrevet 10 farvesider ud.
I A-Z, hvor printeren er købt, havde man ingen mulighed for at afprøve
patronen, bytte den ville man heller ikke da de kun havde 39 mL.
patroner..(de kunne jo bare få fat på en 19 mL.)
men de kunne da godt strække sig til at give et afslag på 100 kr, hvis jeg
købte en ny 39mL. patron
Det var jeg ikke helt tilfreds med men de var hverken til at hugge eller
stikke i, selvom de vistnok havde byttet en patron tidligere for samme fejl
(mente den ene af sælgerne) Enden på diskussionen blev at de fik mit nr. og
så ville deres EDB. mand !!! ringe til mig på et tidspunkt. Jeg fik i alt
fald indtryk af at de var temmelig ligeglade og at jeg bare kunne købe en ny
patron. Nå men okay, jeg gav jo også kun 2500 kr for printeren, såå er det
vel rimeligt at den ikke dur :-/
Nu er mit spørgsmål så... Er der support på HP's varer købt i Dansk
supermarked hos HP Danmark, eller parallel importerer Dansk Supermarked
deres varer uden om de officielle kanaler.
mvh
JBH