casablanca (video redigeringssystem)
Fra : xv

Dato : 22-04-02 22:14

jeg er ved at redigere en film på et casablanca anlæg, men lyden kommer ud
forskudt i forholdt til billedet. Nogen der ved hvordan det kan ordnes?

venlig hilsen
Gorm

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-04-02 22:21

Hej!

xv wrote:

> jeg er ved at redigere en film på et casablanca anlæg, men lyden kommer ud
> forskudt i forholdt til billedet. Nogen der ved hvordan det kan ordnes?

Næh, men her diskuteres kun film, ikke teknik. Til det formål har vi
news:dk.teknik.tv+video og måske andre. Kig selv efter på http://www.usenet.dk

--
Mvh, Kim Voss Schrader - http://www.kampsax.dtu.dk/~schrader/

OBS: Jeg flytter i starten af maj og skifter da e-mail adresse til
mailto:teknik_kim@hotmail.com

Fra : Jeppe Møller

Dato : 23-04-02 15:43

Du burde kunne forskyde lyden så den kommer til at passe billedet.
Billed og lyd kører jo på hver sit spor.
Ellersskal jeg visthave det i hænderne for at forsøge at hjælpe yderligere.
'good luck
/Jeppe

xv <elfelf@donotwork.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cc47d7b$0$97286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...