Og nu til noget helt andet nemlig foderbol~
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-02-01 23:05

Hej Gruppe

Jeg købte en foderbold til Melissa, ok hendes fødselsdag er ikke før den
12/03, men så længe skulle hun nu ikke vente..
Ihukommende Helles råd købte jeg en med indstillelig "dispenser", desværre
for mine underboer havde de ikke en som var lydløs ;((

Hjemme igen fylder jeg den med misserguffer, og lader hende snuse lidt til
den, da så jeg prøver at rulle den mod hende flygter hun..;(( så nu ligger
der stadig et par misserguffer rundt om.
Nu er jeg så nået til, at vi lader den ligge på gulvet lidt en uge eller
sådan og ser om hun vil kendes ved den så, hun snuser sommetider til den,
såe mon ikke...;))
Som dyrehandleren sagde "tja så er det sikkert ikke de første 50 kr som er
"spildt" på et husdyr"
Sikkert ikke...;((

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-02-01 23:18

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.dk> skrev i en meddelelse

> Som dyrehandleren sagde "tja så er det sikkert ikke de første 50 kr som er
> "spildt" på et husdyr"
> Sikkert ikke...;((
>
> --
> Med venlig hilsen & miauu
>
> Henrik & Melissa

Hej Henrik

Nope det er det ikke
Købte en ufotingest med 3 mus på, til Neo i Julegave. Han blev vildt
begejstret da han så musene, men da han ville trække af med den ene, fulgte
hele ufotingesten med og det blev han forskrækket over. Han prøvede ellers
til et par gange, men blev lige forskrækket hver gang Vi pillede musene
af til ham og så blev de i løbet af 0 komma 5 splittet ad *G*
Så ja, der var også en 50'r spildt

Hilsen
Joan

Fra : Stine

Dato : 04-02-01 14:24

Hej Henrik
Gi ikke op sådan uden videre... Jeg købte sådan en Buster Cube til min
hund - ikke om hun ville i nærheden af den, den var da farlig!!! Men en
dag efter ca. 6 mdr. begyndte hun pludselig at interesse sig for den - måske
fordi jeg havde skiftet med nogle andre godbidder ???
Stine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-02-01 16:22

Jamen så må jeg bare vente...
hun er ellers vild med de misserguffer jeg har kommet i, men måske jeg
skulle prøve Stines råd om at skifte mærke (sikkert endnu en dødsejler, for
hun er som "alle" andre misser kræsen)

Jeg købte også sådan en dims som skulle trækkes op, så den kunne bevæge sig
hen ad gulvet, flygte flygte for den larmede, her var jeg nu enig med hende
så den strøg ud igen..;((

Det er jo ikke så nemt, når man ikke kan tage missen med og lade den vælge
selv..;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Kate

Dato : 06-02-01 20:43

Henrik Pedersen wrote:
[klip]
> Som dyrehandleren sagde "tja så er det sikkert ikke de første 50 kr som er
> "spildt" på et husdyr"
> Sikkert ikke...;((
>
> --
> Med venlig hilsen & miauu
>
> Henrik & Melissa

Hihi, og sikkert heller ikke den sidste
Jeg har, ligesom alle andre med dyr i huset, brugt mange penge på ting
som aldrig kom i brug eller blev brugt een gang.
Den foderbold jeg købte endte hos mine forældre. Jeg fik spurgt min mor
om den blev brugt. Svaret var (big surprise): "Nej"
Også kaninerne har fået legetøj i ny og næ, intet rører de selvom mine
NG-venner påstår at deres kaniner leger. Men det er måske kun US kaniner
som leger.
Næ, jeg lader katte og kaniner underholde hinanden og køber ind imellem
en skindmus til Sofie, den knurrer hun så ad i en ½ times tid og det var
så de 15 kr.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : Stine

Dato : 06-02-01 23:23

> Næ, jeg lader katte og kaniner underholde hinanden og køber ind imellem
> en skindmus til Sofie, den knurrer hun så ad i en ½ times tid og det var
> [...]

HI hi
ja, Midi gider heller ikke sit legetøj, indtil jeg fandt en mus med katteurt
/ baldrian indeni - så kom der gang i hende *fnis* Også på tide, inden hun
blev for fed *SS* Men jeg skal have købt en flaske med baldrian-dråber,
så kan den vidunderlige duft jo fornyes med jævne mellemrum )
Stine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-02-01 00:16

jeg købte også en gang sådan en bar (to stykker aflangt filt syet sammen)
med noget catnip inden i, og jeg tænkte at det ville hun da blive glad for,
men nej hun gav den lige en aer og så døde interessen for den ;((
Til gengæld fik hun i går mindst et kvarter til at gå med at "aflive" en
busbillet jeg havde tabt på gulvet..
så prisen siger ikke nødvendigvis noget om underholdningsværdien ;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Kate

Dato : 07-02-01 21:30

Henrik Pedersen wrote:

> [...]
> busbillet jeg havde tabt på gulvet..
> så prisen siger ikke nødvendigvis noget om underholdningsværdien ;))

Nej, men busbillettet havde hun jo selv fanget

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 09-02-01 16:26

Hmmm, Electra er helt tosset med SIN foderbold. Hun står ved siden af når
den bliver fyldt op og så bliver der ellers leget *S*
Robin er vild med sin tingest med en bold indeni han ikke kan få ud *s*
I ved, sådan en der er rund, som han kan få poterne ned i og snore bolden
rundt ! *grin* - svært at forklare....hehe

Mvh

Mette

--
-----
Gillian's Norske Skovkatte

Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 10-02-01 00:42

Hejsa

Vores misser er nu ganske taknemmelige for alt det legetøj vi slæber til
dørs... Jeg kan nemlig ikke lade være med at købe det ene morsomme efter det
andet... Men den lille Romeo ( hende vi "samlede op" da efteråret var ved at
tage livet af hende ) hun har en helt klar favorit : Mine hårelastikker
sådan nogle "frotte-strikkede" nogle - I ved 25 for en 20,- i Netto ) ...
Hun kan gå HEEELT amok når hun får fat i sådan en.. Så forleden dag tænkte
vi, at vi ville gøre det så godt for hende.. Så tog min mand hele mit glas
med hårelastikker ( der er vel en 150 stykker i eller sådan noget ) .. Så
tog fanden ved katten og den satte sig skrækslagen under sengen og tænkte
hvordan dens ene hårelastik havde fået hidkaldt alle sine mange venner - og
hvordan den nu i øvrigt skulle bære sig ad med at slå alle dem i hjel... Det
udtryk den havde i øjnene var nu det hele værd.. hi hi

Knus fra Pia og misserne !

--

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Mette B. Rahm <NOSPAM_gillian@dk-gillian.dk> skrev i en

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-02-01 00:06

tja Melissa har stadig ikke tilgivet foderbolden eller mig for den sags
skyld..;((
jeg har ellers prøvet at købe to nye slags misserguf, men næ damen ønsker
ikke dem serveret så nu er der nok en anden misser som bliver glad...;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa