Kostprogram til computeren
Fra : Katrine

Dato : 22-04-02 17:58

Hej

Er der nogen, som har erfaring med kostprogrammer/slankeprogrammer til
computeren. Helst på dansk, da det er så langt det nemmeste. Jeg har
kigget på PC-kostregnskab, men var langt fra imponeret og endnu længere
fra at betale for det. Jeg vil selvfølgelig foretrække
free-ware/share-ware (Gratis programmer). Hvorfor har sundhedstyrelsen
eller helse ikke sådan et liggende som man frit kan downloade? Det vil
da være en god støtte til alle overvægtige, som er åh så belastende for
sundhedssystemet - Er det fordi vi absolut skal betale mest muligt for
at tabe os?

Med venlig hilsen
Katrine Folkmann

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 22-04-02 18:09

"Katrine" <Katrine.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> da være en god støtte til alle overvægtige, som er åh så belastende for
> sundhedssystemet - Er det fordi vi absolut skal betale mest muligt for

Har du prøvet Fatlow ? hvis ikke kan du hente en demo på www.fatlow.dk .
Programmet er nok til prisen noget af det bedste der findes og så er det
dansk.

Mvh
Henrik
--
Operation "bliv mindre" start d. 22-04-02 Vægt 158 Kg.
Næste vejning d. 29-04-02.

Fra : bw

Dato : 25-04-02 23:44

"Katrine" skrev d. 22-04-02 17:58 dette indlæg :
> [...]
for
> sundhedssystemet - Er det fordi vi absolut skal betale mest muligt for

Hej Katrine

Jeg bruger Kostguide2 - du kan se en demo på www.netdoktor.dk under
punktet Mad og krop. Jeg synes Kostguide2 er et rigtigt godt program til
en rimelig pris.
Med Kostguide2 kan du nemt føre kontrol både med kalorieindtagelsen og
med hvor mange kalorier du forbrænder ved din fysiske aktivitet.
Kostguide2 har gjort det meget nemmere for mig at tabe de overflødige
kilo - så jeg synes, det program er pengene værd!!!

Men et vægttab kommende man ikke sovende til. Det er et stykke arbejde,
der skal gøres! - og hvis du vil/skal tabe dig, er der kun dig til at
gøre det stykke arbejde.

Så find forårshumøret frem, kom ud i solen og dyrk noget motion.

Held og lykke med vægttabet - jeg håber, det lykkes for dig!

Med venlig hilsen
bw

http://www.kandu.dk/

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-04-02 10:25

jeg var i går på jagt efter et program der ud fra en opskrift kan fortælle
hvor mange kalorier der er i en ret.... er der nogen der kender sådan et?

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : WebWoman

Dato : 26-04-02 13:02

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> jeg var i går på jagt efter et program der ud fra en opskrift
> kan fortælle hvor mange kalorier der er i en ret.... er der
> nogen der kender sådan et?

www.fatlow.dk

Du skal selv plotte mængden af de forskellige ingredienser ind - og så har
du beregningen.

Mvh. Lisbeth

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 26-04-02 12:38

Dette program er gratis!!!!

klik ind på http://zonaware.com/

programmet er godt nok beregnet til at udregne i zoneblokke.. men så vidt
jeg lige kan se så regner det også i kcal! *S*

en ulempe er dog at alle varerne er på engelsk og skal man have dem på
dansk.. ja så er der ikke andet at gøre end at taste dem ind selv! *S*

Men når det er gjort så har man et fint fratis program! *S*
Mvh mette

--
^~^
Har du vundet i Lotto før?