Hun slikker i stingene...?
Fra : Ricky Møhncke

Dato : 22-04-02 16:31

Vi har hentet vores kat fra dyrlægen i dag efter at hun er blevet
steraliseret. Den lille stakkel, hun er helt rundt på gulvet. Hun er begyndt
at slikke der hvor hun er syet, er det nu også godt?? Vi har fået en krave
med, skal vi bruge den??

--
Venligst
De bekymrede

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 22-04-02 17:19

> [...]
begyndt
> at slikke der hvor hun er syet, er det nu også godt?? Vi har fået en krave

Min ene hunkat bed i stingene til de gik op, men dyrlægen sagde at blot de
holdt i 24 timer, så ville såret ikke springe op. Det gjorde det heller
ikke - der var dog et par sting tilbage. Medmindre hun får pillet alle
stingene op i aften, så lad hende blive fri for kraven.

Mvh Maria

Fra : Ricky Møhncke

Dato : 22-04-02 18:19

> [...]
> ikke - der var dog et par sting tilbage. Medmindre hun får pillet alle
> stingene op i aften, så lad hende blive fri for kraven.

Mange tusind tak for svaret Maria, det har fået mig ned på jorden.

Jeg fik ingen forklaring til kraven og vores mis går ikke med halsbånd, så
da hun begyndte at slikke sig selv og jeg skulle samle kraven, hvilket jeg
uden forklaring havde svært ved, lænede jeg mig langsomt tættere og tættere
opad afmagtsfølelsen.
Endnu engang tak for svaret

--
Med venligst hilsen