Pris og udbydere.
Fra : Karina Madsen

Dato : 22-04-02 16:23

Hejsa alle..

Jeg ville være glad hvis der er nogen der kan komme med nogle billige priser
og gode udbydere.. Lige nu har jeg TDC-ADSL og det er for dyrt..

Jeg har også fundet ud af at de er skide ustabile.
Har en 256/128 linje, men ofte oplever jeg at det kører som et modem på 28
Kb.

Det er efter min mening ikke tilfredsstillende.

Men hvis I er søde at oplyse nogle priser og udbydere på noget der er
billigere og mere stabilt ville jeg blive meget glad Må gerne være
priser på samme forbindelse som jeg har nu

Venlige hilsen

Karina..

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 22-04-02 17:00

Karina Madsen wrote:

[KLIP]
>Men hvis I er søde at oplyse nogle priser og udbydere på noget der er
>billigere og mere stabilt ville jeg blive meget glad Må gerne være
>priser på samme forbindelse som jeg har nu

http://www.internetkvalitetsguide.dk/ giver en oversigt over de
forskellige tilbud på markedet.

PS: Min TDC Netexpress ADSL kører nu ret stabilt..
--
Rasmus Waehrens

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 22-04-02 17:30

"Karina Madsen" <smileygirl@loveletters.dk> wrote in

> Jeg ville være glad hvis der er nogen der kan komme med nogle billige
> priser og gode udbydere.. Lige nu har jeg TDC-ADSL og det er for
> dyrt..

At skifte udbyder vil nok kun give dig en diminutiv besparelse. Det er IMO
ikke bøvlet værd hvis man er tilfreds med det produkt man har. Desuden skal
du jo påregne en etableringspris hos alle udbydere.

> Jeg har også fundet ud af at de er skide ustabile.
> Har en 256/128 linje, men ofte oplever jeg at det kører som et modem
> på 28 Kb.

Mon ikke det er et lokalt problem?

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Niels Svendsen

Dato : 22-04-02 22:10

Tror du har interne/lokale problemer, har nu haft adsl i 256/128 i 2 år og
det kører stabilt og godt hele tiden.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 22-04-02 22:14

Prøv at kikke ind hos www.gratisdns.dk her kan du købe dit domænenavn og
hoste det selv.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-04-02 09:21

Niels Svendsen skrev:

>Prøv at kikke ind hos www.gratisdns.dk her kan du købe dit domænenavn og
>hoste det selv.

Det var en forbindelse, og ikke et domæne, der blev spurgt om.

--
Bertel

Fra : Niels Svendsen

Dato : 22-04-02 22:15

undskyld fejl adresse på svar

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Lasse

Dato : 23-04-02 17:12

"Karina Madsen" <smileygirl@loveletters.dk> wrote in message news:3cc42ab3$0$11916$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg har også fundet ud af at de er skide ustabile.
> Har en 256/128 linje, men ofte oplever jeg at det kører som et modem på 28
> Kb.

Øh.. 256 Kbit = 32 Kbyte, og med lidt protekol overhead (normalt 10-15%) er 28 Kbyte da ganske godt..

Lasse

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-04-02 20:08

Lasse skrev:

>Øh.. 256 Kbit = 32 Kbyte, og med lidt protekol overhead (normalt 10-15%) er 28 Kbyte da ganske godt..

Hokus pokus filiokus, og 28 Kb = 256 Kb.

--
Bertel            Læst i en debatgruppe:
Jeg fik en regning fra Telia på 180 kr, men jeg har aldrig været kunde

Fra : Karina Madsen

Dato : 23-04-02 21:47

> [...]
> billigere og mere stabilt ville jeg blive meget glad Må gerne være
> priser på samme forbindelse som jeg har nu

Og et tak til den hjemmeside www.internetkvalitetsguide.dk

Lige en rettelse..
P.S Hmm nettet kører lige så langsomt som et 28.8 modem.. Og hvad jeg ved af
så skulle det kører mindst 10 gange så hurtigt..

Fra : Flemming Joensson

Dato : 24-04-02 20:11

> Lige en rettelse..
> P.S Hmm nettet kører lige så langsomt som et 28.8 modem.. Og hvad
> jeg ved af så skulle det kører mindst 10 gange så hurtigt..

Det kunne jo også være det du henter der befinder sig på en langsom
server, hvis det kun er nogle gange din ADSL er langsom.

Flemming