"Telelinie"
Fra : The Chainman

Dato : 22-04-02 06:57

Hvad siger i, det kan være svært at holde sig fra de søde sager, hvad nu
hvis vi oprettede en telelinie, et form for støttefællesskab, hvor vi kunne
ringe til en eller anden i en gruppe, hvis vi er "svage" i sjælen, vi er jo
mennesker og kunne vel støtte op om hinanden?

Knuz

Fra : Ninett Green

Dato : 07-05-02 13:55

Jeg synes det kunne være en god ide med et netværk eller telelinje. Det er
lidt ala det, der fungerer indenfor AA og OA (overeaters anonymous) og det
virker rigtig godt. Du må gerne tilmelde mig, når du får flere med.

Kærligst,
Ninett

Fra : Dorthe Frederiksen

Dato : 07-05-02 16:52

Fed ide - count me on - vi kunne evt lave den online også på ICQ eller msn?

Dorthe

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 07-05-02 21:08

Hovsa.. jeg har vist glippet det første af dette indlæg.. hvad går det ud
på?!?!

Mette

Fra : Linda Sørensen

Dato : 07-05-02 18:07

hejsa

> [...]
>ringe til en eller anden i en gruppe, hvis vi er "svage" i sjælen, vi er jo
>mennesker og kunne vel støtte op om hinanden?

Jeg er med på ICQ'en - mit nummer er 67415689. Skriv at i er fra
usernet !
Mvh
Linda Sørensen
http://www.gladogslank.dk - din kommende guide til sundhed og livsglæde

Fra : Mr. Oogieboogieman

Dato : 19-05-02 17:36

Jeg har desværre været væk fra jer alle, men NU er jeg frygteligt tilbage,
jeg vil gerne lægge ud med at give mit icq nummer, det er

138893041, hey fra Jan......

Fra : Rosa

Dato : 29-05-02 17:33

Jeg er med på iden ))

Rosan icq 364491

Fra : Rosa

Dato : 02-06-02 16:13

Ja fed ide meeeeeeeeeeeeeen det hjælper da ikke noget når i så ikke gøre
mere ved det!!!! jeg har sat mig på meeen igen ingen respons!!!!!!!
Rosan!

Fra : Dorthe Frederiksen

Dato : 03-06-02 10:20

Jeg er også med...