K: Breakout kabel til G400 .. sorry OT!
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 22-04-02 00:46

Jeg køber et Breakout kabel til Matrox G400, ved godt at det er totalt OT,
men altså sandsynligheden for at jeg får svar her i gruppen er noget større
end i dk.marked.privat.edb hvor jeg ik' fik nogen svar!

Håber det er i orden...

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Madsen

Dato : 22-04-02 01:08

Peter Farsinsen skrev:

> [...]
> totalt OT, men altså sandsynligheden for at jeg får svar her i
> gruppen er noget større end i dk.marked.privat.edb hvor jeg ik'

Det gør ikke denne gruppe til en markedsgruppe. Hvis du ikke kunne
sælge den i dk.marked.privat.edb kunne du jo evt. prøve den blå avis
i stedet, eller noget i den stil.
Udenfor markedsgrupperne får du sjældent højere bud end skumbananer.

Fundatsen for denne gruppe kan læses her:
<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.grafikkort>
(Koeb og salg henvises til dk.marked.* )

Madsen.

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 22-04-02 01:24

1. Læs indlæg inden du fortæller om netetikette ...

2. Skønt at du gider fortælle mig at om netetiketten til trods for at jeg
helt åbenlyst godt er klar over at jeg bryder den!

ja ...

Fra : Madsen

Dato : 22-04-02 02:05

Peter Farsinsen skrev:

> 1. Læs indlæg inden du fortæller om netetikette ...

Det vil jeg også mene at jeg gjorde.

> 2. Skønt at du gider fortælle mig at om netetiketten til trods for
> at jeg helt åbenlyst godt er klar over at jeg bryder den!

Nå, men det er da rart at vide at du gør det med vilje, men det ændrer
ikke på gruppens fundats som henviser køb og salg til markedsgrupperne,
vel?

Fut: news:dk.admin.netikette

Madsen.