Spartelmasse?
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 21-04-02 20:47

Hejsa.

Vi har været så klodsede/uheldige at sætte hjørnet af noget tungt på bordet
i vores campingvogn, med det resultat at der nu er kommet et "hak" i pladen.
Findes der noget "officielt" man kan spartle det ud med så det dels ikke ses
så meget og så man ikke kradser sig på den ret skarpe kant der er kommet?
Eller hvad gør man? Det virker lidt voldsomt at købe en hel ny bordplade.

Det er en Adria, hvis det har nogen betydning.

Hilsen
Lisbeth

--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Geniet

Dato : 22-04-02 21:15

Hej Lisbeth

Vi havde på et tidspunkt (2 år siden) en Knaus Azur. Hvor det skete lidt af
det samme tror jeg. Vi havde glemt at lukke lågerne ordentligt, med det
resultat at en kedel falt ned i borpladen og lavede et mindre hul. Jeg
spurgte på det lokale campingcenter hvad sådan en ville koste? De mente
omkring ca. 1500,- kr.....For 1500,- kr. kan jeg lave meget selv.Det er godt
nok de dyreste bordplader man kan få... (ca. 6000,- kr. pr. m2)
Nå jeg gjorde det at jeg borede et ganske lille hul fra
undersiden........Trykkede hullet (bruddet) på plads igennem hullet,
hvorefter jeg fyldte det med varmelim (sådan en varmelimpistol kan købes for
ca. 50,- kr incl. lidt varmelim...... Som afslutning tog jeg et par
tænstikker og lukkede hullet med.... Når det er tørt kan du forsigtigt tage
en hobbykniv og fjerne resten af tænstikkerne med.... Du skulle faktisk ikke
kunne se det bagefter...

God førnøjelse

Leo