Pop-up / skærmtip
Fra : Familien Rohde

Dato : 21-04-02 11:35

Hej ng.

Jeg vil gerne have lavet mine links så den lille gule tekst kommer frem
ligesom i Windows. I Word hedder funktionen "Skærmtip", men jeg kan ikke
finde den i FP2k. Kan nogen oplyse hvad jeg skal gøre? Det letter jo
navigationen en del at man får et par stikord når man rører ved knapperne.

Pft.

--
Med venlig hilsen Søren Rohde
www.tech-care.dk/rohde

Fra : JSC

Dato : 21-04-02 12:32

"Familien Rohde" <fam_rohde@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde den i FP2k. Kan nogen oplyse hvad jeg skal gøre? Det letter jo
> navigationen en del at man får et par stikord når man rører ved knapperne.

Hej Søren
Er det billeder, har du i egenskaber for billedet, et sted, hvor der står
noget i stil med alternativ tekst.

Er det tekstlinks, kan du i koden gå skrive title="denne tekst vises", ex:
tekstlinks">billede</a>

Håber du kan bruge dette...
--
Mvh/Regards
Jan Skov

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-04-02 12:43

Sun, 21 Apr 2002 12:34:34 +0200, skrev "Familien Rohde"
<fam_rohde@mail1.stofanet.dk>:

>Jeg vil gerne have lavet mine links så den lille gule tekst kommer frem
>ligesom i Windows.

Du kan ikke gøre det direkte i FP 2000, først i 2002.

Du skal bruge title, så et link i html kommer til at se sådan ud

side!">Flot side</a>

Så det er title du skal kopiere ind på links i htmlvisning.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Familien Rohde

Dato : 21-04-02 16:29

Mange tak, det prøver jeg!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-04-02 17:00

Sun, 21 Apr 2002 17:28:35 +0200, skrev "Familien Rohde"
<fam_rohde@mail1.stofanet.dk>:

>Mange tak, det prøver jeg!

Prøv også gerne <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
- tak.

Fra : Familien Rohde

Dato : 23-04-02 19:42

> Sun, 21 Apr 2002 17:28:35 +0200, skrev "Familien Rohde"

> Prøv også gerne <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
> - tak.

(snip)

Undskyld!

Mvh. Søren

Ps: okay?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-04-02 21:02

Tue, 23 Apr 2002 20:42:01 +0200, skrev "Familien Rohde"
<fam_rohde@mail1.stofanet.dk>:

>Ps: okay?

Ja dak.