javascript - hjælp til at finde ?
Fra : Simon...

Dato : 21-04-02 09:27

Hejsa,

nu håber jeg ikke jeg er kommet i en totalt gal gruppe, men hvis må i gerne
lige henvise til en anden
mere passende (ikke nødvendigvis dansk).

Jeg leder efter et sikkerheds system til min webside, det skal ikke kunne så
meget, men det må
meget gerne bruge .htaccess, og være gratis :)

Det skal kunne:

- Flere forskellige brugere logins/passwords
- Skal kunne sende forskellige brugere til forskellige sider / dirs - og
logge deres login,
og hvor de befinder sig på sitet (hvs de prøver at få adgang til andre
brugeres sider evt ?
- Brugere skal kunne ændre passwords, men ikke logins. Og så skal der
selvfølgeligt være
mulighed for en superbruger eller lign, så jeg ikke lige pludseligt ikke kan
få adgang til et eller andet :)

Det skal bare beskytte en mobil telefon liste til min klasse, så det behøver
ikke være noget helt vildt,
men så længe det er gratis er jeg glad :)

Jeg har prøvet at lede på google, uden det store held.
- måske er der nogen af jer der har et par links til script samlinger ?
det behøver ikke kun være java, men cgi er også fint (kører unix baseret
server hvis det hjælper).

Mange tak for hjælpen !

Mvh.Simon

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-04-02 10:03

Simon... skrev:

>nu håber jeg ikke jeg er kommet i en totalt gal gruppe

Det er du faktisk, men du er ikke den første og næppe den sidste
heller. JavaScript og Java er to forskellige ting.

JavaScript hører hjemme i en af dk.edb.internet.webdesigns
undergrupper, jeg ved ikke præcis hvilken.

--
Bertel

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 21-04-02 10:34

> JavaScript hører hjemme i en af dk.edb.internet.webdesigns
> undergrupper, jeg ved ikke præcis hvilken.

dk.edb.internet.webdesign.clientside

mvh
Johan

Fra : Simon...

Dato : 21-04-02 11:49

> dk.edb.internet.webdesign.clientside
har kun en serverside :/
-Simon

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 21-04-02 12:13

> har kun en serverside :/

Så er TDC det noget bagefter dig? Sidder også på TDC + Sunsite... men på
begge findes Clientside....

Bruger du news.tele.dk?

mvh
Johan

Fra : Simon...

Dato : 21-04-02 12:52

> Bruger du news.tele.dk?
news.inet.tele.dk
- den kom frem efter jeg nulstillede min liste :)
-Simon