Danish Dance Awards
Fra : CybaMerc

Dato : 21-04-02 01:25

Ugh! Sikke et pinligt show. Elendige presentere, latterlige modtagere
og sjusket produktion fra DRs side. Egentlig burde det jo ikke
overraske, da Grammy-showet (nu Danish Music Awards) var lige så trist
dengang, det blev vist på DR. Hvad er iøvrigt også ideen med at
afbryde sendingen inden showet er færdigt? Enten sender man noget,
eller også gør man ikke. Genudsendelsen af Boogie er jo ikke ligefrem
noget, der ikke kan vente.

Et helt andet problem ligger i nomineringerne og ikke mindst
definitionen af dance. Jeg er udmærket klar over, at betegnelsen ikke
skal tages bogstaveligt (dance er en genre); men jeg har sgu svært ved
at se hvordan kunstnere (ikke artister, som en af idioterne sagde) som
Eye Q, Destiny's Child, Mary J. Blige, Jennifer Lopez, Michael
Jackson, Outkast, Shaggy, Gorillaz og Kylie Minogue på nogen måde kan
betegnes som klub-musik.

Den mest latterlige pris var nok den for Årets Nye Internationale
Dance Navn. Det er ganske vist ikke sjældent, at man ser folk blive
nomineret et par år efter, de udsender deres første materiale; men at
et par old timers som Gigi d'Agostino og især Roger Sanchez kan blive
nomineret er helt uforståeligt.

Prisen for Årets Internationale Dance Club Album var også helt
misforstået, når nu kommercielt populære kunstnere som DJ Tiësto, Paul
van Dyk, Blank & Jones, Scooter etc. har udgivet albums for ikke at
nævne udgivelserne fra Ayumi Hamasaki og Sarah McLachlan, som
decideret er lavet til klub-folket og DJs. Bare for at komme med nogle
eksempler.

Oh well, man kan jo håbe, det bliver bedre næste år....

Fra : Ole :-\)

Dato : 21-04-02 06:33

!!Jeg har ikke set udsendelse - husk lige det når mine bemærkninger læses.!!

CybaMerc skrev

> <kilp> Hvad er iøvrigt også ideen med at
> afbryde sendingen inden showet er færdigt? Enten sender man noget,
> eller også gør man ikke. Genudsendelsen af Boogie er jo ikke ligefrem
> noget, der ikke kan vente.

Hvis Andrea, var med i Boogie-genudsendelsen, skal det ikke trækkes ud :)
Stoppede de virkelig udsendelsen af DDA for at vise Boogie *genudsendelse* -
dahm de er sjove på DR :)

> [...]
> Eye Q, Destiny's Child, Mary J. Blige, Jennifer Lopez, Michael
> Jackson, Outkast, Shaggy, Gorillaz og Kylie Minogue på nogen måde kan

Eye Q = kunstnere. Det mener du ikke vel. De er kunstige, men det er jo en
helt anden ting. Det er heller ikke de nævnte, som jeg ville kalde
> [...]

> nomineret et par år efter, de udsender deres første materiale; men at
> et par old timers som Gigi d'Agostino og især Roger Sanchez kan blive

Det passer ikke! Min ven Gigi, og Roger Sanchez som åretes *nye* navn
ROFLSTC

> Oh well, man kan jo håbe, det bliver bedre næste år....

Det lyder da til at det ikke kan blive meget værre.

Venlig hilsen

Ole

Fra : CybaMerc

Dato : 21-04-02 10:04

A long time ago in a galaxy far, far away....
" Ole :-\)" <ole@"x"spontek.dk> wrote:

[snip]

>Eye Q = kunstnere. Det mener du ikke vel.

Nej nej... det er jo bare noget man siger. På den anden side er kunst
et relativt udefinerbart begreb, så hvorfor ikke? I det mindste
bidrager Eye Q til BNP :P

[snip]

Fra : aofviborg_21

Dato : 22-04-02 08:53

Hold da op hvor har du ret! Det var helt igennem pinligt at se på!
jeg havde heldigvis optaget det på video og jeg så nok sammenlagt ½ time af
showet! Resten var bare total lamt...... godt forward knappen er opfundet!!!

Kirsten

Fra : Invader Zim

Dato : 22-04-02 12:47

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> wrote in message

tak fordi du mindede mig om hvorfor jeg ikke ser TV. :)

-Invader Zim