Hjælp ........ Soldier of fortune 2
Fra : Herbert

Dato : 20-04-02 16:07

Hejsa

Jeg sider fast i subj. I den mission hvor man skal køre med toget....... Der
er noget med, at man skal finde kontrolrummet, men hvor fand.. er det ?
Skulle men, at jeg har set over alt .

På forhånd tak

Herbert

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 20-04-02 17:50

Tror ikke du får så meget hjælp herfra ,da spillet ikk er udkommet indnu !!

Fra : Lovegreen

Dato : 21-04-02 01:56

Er det ikke 1'eren ?

--
mvh Lars, Hillerød
ICQ 27136074

Fra : Dalholm

Dato : 21-04-02 11:19

"Lovegreen" <lovegreen@it.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke 1'eren ?

Jo, det tror jeg også, en af de første baner.

MVH

Dalholm.

Fra : Herbert

Dato : 21-04-02 16:04

> Jo, det tror jeg også, en af de første baner.

Nej, det er ikke 1'eren ,men en beta af 2'eren.......

Herbert

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 21-04-02 17:53

Nåå men jeg måtte også lige prøve det, og da jeg have været ude og køre
lastbil, og kom til stationen ,så der sidder jeg fast nu ...har fået mine
nye papier inde på WC ,men så kan jeg ikke komme længre, Hvis jeg skyder ham
vagten som står foran døren til toger ,så failer jeg mission ..... men det
virker som en BUG ,og efter som det kun er en BETA ,så kunne der være noget
om at der en mange af de bugs

Fra : Gerner

Dato : 21-04-02 19:08

On Sun, 21 Apr 2002 18:52:40 +0200, "Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk> wrote:

> [...]
>virker som en BUG ,og efter som det kun er en BETA ,så kunne der være noget

Og da det er en beta, som kun betatestere har adgang til, så må det være en
piratkopi og dermed uegnet emne i denne gruppe.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 21-04-02 21:03

ja det har du sikkert ret i ..... men hva ?

Fra : Gerner

Dato : 22-04-02 11:48

On Sun, 21 Apr 2002 22:02:51 +0200, "Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk> wrote:

>ja det har du sikkert ret i ..... men hva ?

Så stopper man tråden og flytter den til en anden passende gruppe.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto