Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mørke videoklip med Canon Ixus V?
Fra : Klaus Andersen

Dato : 20-04-02 16:02

Hej!

Jeg har gentagende gange oplevet, at filmklip optaget med Canon Ixus V stort
set ikke kan ses på computeren, selvom de ser ok ud på kameraets display,
når man ser dem der.

Pointen er, at man kan se, at detaljerne er med i videoklippet - som er for
mørkt til pc-visning på en "almindelig" monitor.

Spørgsmål: Er der nogen herinde, der har fundet et program, der kan gøre
videoklippet lysere?

Fra : Roine Karlsson

Dato : 20-04-02 16:16

Hej

Det har kommit en uppgradering till flera av Canons kamror där man kan
ställa ljuset på filmklippen:

Se:
http://www.dpreview.com/news/0204/02041901canonpowershotfirmware.asp

Ladda ner ny programvara till kameran på:
http://www.canon.co.jp/Imaging/BeBit-e.html

Roine

www.roine.nu