Nyt grafikkort..
Fra : TnM

Dato : 20-04-02 15:58

...jeg ved dette kommer dagligt, men jeg vil bare høre hvad man skal
inevestere i, når man som jeg gør sidder med en gammel pentium3 866 mhz, og
384 MB sd-133 mhz ram??? Hvad vil være overkill og hvad vil ikke???

Tak

Christian

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 20-04-02 16:05

"TnM" <tnm@e-mail.dk> skrev
> ..jeg ved dette kommer dagligt, men jeg vil bare høre hvad man skal
> inevestere i, når man som jeg gør sidder med en gammel pentium3 866 mhz, og
> 384 MB sd-133 mhz ram??? Hvad vil være overkill og hvad vil ikke???

Alt i Geforce3-klassen og derover vil efter min bedste overbevisning være
overkill. Derimod tror jeg du vil kunne få stor glæde af et Geforce2Ti / GTS
/ MX400. (Sidstnævnte er velegnet så længe du holder dig i lave opløsninger)

mvh.
Peter

Fra : TnM

Dato : 20-04-02 16:11

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse

> [...]
GTS
> / MX400. (Sidstnævnte er velegnet så længe du holder dig i lave

Tak for det hurtige svar,
vil jeg kunne mærke nogen egentlig fremgang ved at skifte til et af de
overnævnte kort,
hvis man ser dem i forhold til mit nuværende creative 32 MB ddr geforce
256???

Christian

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 20-04-02 16:17

"TnM" <tnm@e-mail.dk> skrev

> [...]
> overnævnte kort,
> hvis man ser dem i forhold til mit nuværende creative 32 MB ddr geforce

Tja, så er spørgsmålet nok, om det overhovedet vil kunne betale sig. Jeg
ville nok vælge at spare pengene til engang, hvor også resten af computeren
opgraderes.

mvh
Peter

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 21-04-02 21:35

> Tja, så er spørgsmålet nok, om det overhovedet vil kunne betale sig. Jeg
> ville nok vælge at spare pengene til engang, hvor også resten af
computeren
> opgraderes.

Enig.