Hjælpe med visning af side i Frontpage
Fra : TAG

Dato : 20-04-02 10:10

Hej

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber der er en som kan hjælpe med !!

Jeg laver hjemmesider til vores lokale intranet på min arbejdsplads.

Mit problem er at jeg bruger en pc med en stor 21" skærm som køre med en
skærmopløsning på 1280x1024, mens resten af virksomheden bruger pc, køre med
en opløsning på 1024x768.
Er det muligt at indstille Frontpage til at vise i 1024x768 når man laver
hjemmesider, mens resten af pcen køre 1280x1024 ??
Eller skal man stille om hver gang man laver noget ??

På forhånd tak for hjælpen og god Weekend

Mvh. TAG

Fra : Henrik

Dato : 20-04-02 11:06

"TAG" <tag@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmesider, mens resten af pcen køre 1280x1024 ??
> Eller skal man stille om hver gang man laver noget ??
>
> På forhånd tak for hjælpen og god Weekend

I menupunktet: Filer -> Vis i web-browser... kan du vælge at få vist din
side, som den vil tage sig ud i forskellige skærmopløsninger.

Med venlig hilsen

Henrik

Fra : TAG

Dato : 20-04-02 19:26

Hej Henrik

Jeg TAKKER mange gang, det var lige hvad jeg manglede

TAG

Fra : Mads Graugaard Hanse~

Dato : 20-04-02 12:46

TAG wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Er det muligt at indstille Frontpage til at vise i 1024x768 når man laver
> hjemmesider, mens resten af pcen køre 1280x1024 ??
> Eller skal man stille om hver gang man laver noget ??

Hejsa..

Nej .. Det er desværre ikke muligt..
Du bliver derfor nødt til at ændre opløsningen på skrivebordet, hver gang du
skal arbejde med hjemmesider

MVH

Mads

- Pædagogiske tutorials på dansk