.htaccess ??
Fra : Christian Sparre

Dato : 20-04-02 09:20

Hejsa..

Jeg ville lige høre om det er muligt at få PHP til at vise hvem det lige er
der er logget ind ved hjælp af .htaccess

Altså det brugernavn der bliver tastet ind i den søde lille pop up box :)

//SparreZ

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 20-04-02 12:23

> [...]
> der er logget ind ved hjælp af .htaccess
> Altså det brugernavn der bliver tastet ind i den søde lille pop up box :)
Det kan man godt, prøv at læse dig til hvordan det skal gøres i et af de
andre indlæg, fx Ducas.
Det, som du vil gøre har intet med .htaccess at gøre.

--
Kristian Risager Larsen
http://www.kezze.dk - mailto:kezze@kezze.dk

Fra : Allan E

Dato : 20-04-02 14:48

"Christian Sparre" <christian@sparre.it> wrote in message
> [...]
> der er logget ind ved hjælp af .htaccess
>
> Altså det brugernavn der bliver tastet ind i den søde lille pop up box :)

Tag evt et kig på http://dk.php.net/manual/en/features.http-auth.php

Ved ikke om det virker når du bruger .htaccess, men det er da et forsøg
værd...

Mvh Allan E

Fra : Peter Rinder

Dato : 20-04-02 23:03

> Jeg ville lige høre om det er muligt at få PHP til at vise hvem det lige
er
> der er logget ind ved hjælp af .htaccess

Prøv $REMOTE_USER

/Peter

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 20-04-02 22:35