Hvad er titlen på der er med i "10 things ~
Fra : Michael Sørensen

Dato : 19-04-02 20:21

Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe mig med en ørehængende sang:

En af hovedpersonerne sang sangen i filmen "10 Things I Hate About You" på
skolen. Sangen var noget med "...I love you baby..."

Den er også med i en eller anden kaffe-reklame for tiden.

Er der nogen, der kender titel (og kunstner), så skal i ikke være bange for
at komme med svaret.

Nå men på forhånd tak for hjælpen

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 19-04-02 21:29

"Michael Sørensen" <m-s@mail1.stofanet.dk> wrote in

> [...]
>
> Den er også med i en eller anden kaffe-reklame for tiden.
>
> Er der nogen, der kender titel (og kunstner), så skal i ikke være bange

Den hedder "I can't take my eyes off you", den er skrevet at Bob Gaudio og
Bob Crewe. Jeg kan ikke lige huske hvem der har indspillet den originalt.
Der er så mange der har brugt den at det ikke er til at finde ud af. Bla.
Paul Anka og Shirley Bassey har indspillet den. (Kilde Allmusic.com)

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Ps. Fjern _nospam_ fra min mailadresse, hvis du vil sende en e-mail til mig.

Fra : Katsen

Dato : 20-04-02 10:38

Frankie Valli har også sunget den - det er så vidt jeg kan høre også den
version de bruger i reklamen...

katsen