Delleindtrækningstrusser?
Fra : J¤mfruen\)

Dato : 19-04-02 20:29

Hejsa

Jeg spørger lige direkte: De af jer, der har vejet temmelig meget
over 100 kg og som har tabt mange kg - hvad gør i når maven hænger
ned og hindrer bevægelsesfrihed??

Jeg har en klient som ved hjælp af healing har fået ryddet nogle
psykiske blokeringer af vejen, og nu har fundet overskuddet og
modet til at tabe sig - og det er vel at mærke næsten 40 kg vi
snakker om. Personen vejede over 200 kg som start og er nu meget
hæmmet af den nedhængende slappe mave, der forhindrer almindelig
bevægelse så som gang og cykling på motionscykel - hvilket jo er
temmelig ærgerligt, da det netop skulle glæde forbundet med den
mindre vægt og at motionen skulle hjælpe med at vægten falder
yderligere.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 23-04-02 22:20

"J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg spørger lige direkte: De af jer, der har vejet temmelig meget
> over 100 kg og som har tabt mange kg - hvad gør i når maven hænger
> ned og hindrer bevægelsesfrihed??

Når man snakker om så meget hud overskud kan det kun fjernes ved operation.
Dette er der så vidt jeg ved meget store chancer at få betalt af kommunen.
Operationen kan først udføres når vægt tabet er afsluttet ( operationen er
ikke helt ufarlig ).

End til da må man binde maven op med et bredt bælte, jeg kender en der selv
har syet sit.

mvh
Henrik
--
Operation "bliv mindre" start d. 22-04-02 Vægt 158 Kg.
Næste vejning d. 29-04-02.

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 25-04-02 19:44

Hej Henrik Bruun-Petersen
"Henrik Bruun-Petersen" <nytliv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Når man snakker om så meget hud overskud kan det kun fjernes ved
operation.

Ja, det er klart.
> [...]
kommunen.
> Operationen kan først udføres når vægt tabet er afsluttet

Ja, det er vi også klar over - MEN problemet er mere, tiden indtil
vægten er nede hvor en operation er aktuel. Min klient har SÅ
store problemer med at bevæge sig, maven hænger helt ned på
knæene, i stående stilling.

> End til da må man binde maven op med et bredt bælte, jeg kender
en der selv
> har syet sit.

Oki....kunne du måske skabe en kontakt, så vi kunne få lidt info
om hvordan udformningen er?

> mvh
> Henrik

NB - hvordan går det med vægttabet?

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 27-04-02 17:23

> [...]
> vægten er nede hvor en operation er aktuel. Min klient har SÅ
> store problemer med at bevæge sig, maven hænger helt ned på

Ok det er lidt mere voldsomt end jeg havde regnet med, må jeg prøve at
foreslå "romaskinen" som jo er et resskab hvor man bruger alle muskler og er
super som fedtforbrænder. Maven ligger så på lårene og man mærker den derfor
ikke så meget (måske).

> Oki....kunne du måske skabe en kontakt, så vi kunne få lidt info
> om hvordan udformningen er?

Jeg bliver nød til at rette en fejl "en jeg kender" til "en jeg kendte"
men hans tilfælde var heller ikke så svært som jeg fornemmer din klient
er. Har du tænkt på at spørge klubberne Fnuggi og Funggiline ? Der er jo
virkelig nogle store drenge og piger som har tabt sig stort.

> NB - hvordan går det med vægttabet?

Jeg ved det ikke rigtigt for jeg vejer mig kun en gang om ugen. Jeg har jo
som sagt haft meget svært ved at komme i gang og da jeg så endelig kom I
gang blev det med motionen først og tænkte så at kosten kunne køres ind i
løbet af ugen. Jeg har nu følt på min egen krop at dette ikke holder, kosten
først og derefter så motionen. Jeg har spist ALT for lidt og det betyder at
mit blod sukker og humør er totalt i stykker.

Mvh
Henrik