13 ghosts
Fra : // Overby

Dato : 19-04-02 14:19

Hejsa...

Har lige fået (heldigvis, ikke selv købt) subj.. Er der nogen der syntes den
er god?

Daniel

Fra : "sBL

Dato : 19-04-02 15:37

"// Overby" <overby@NOTsport.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa...
>
> Har lige fået (heldigvis, ikke selv købt) subj.. Er der nogen der syntes
den
> er god?
>
> Daniel

Hmm, den er da ganske ok underholdning, men det var ikke noget jeg
nogensinde ville betale for at eje eller i det hele taget se.

Matthew Lillard kan jeg godt li som skuespiller og Shannon Elizabeth er
altid en øjengodte.. dog ikke det store skuespiller talent.

/sBL / I bash TV´s..

Fra : // Overby

Dato : 19-04-02 17:20

> Shannon Elizabeth er
> altid en øjengodte.. dog ikke det store skuespiller talent.

enig

Fra : Emil Rune

Dato : 19-04-02 18:13

> enig

Jeg synes nu hun klarer sig udemærket i Jay & Silent Bob Strike Back.

Emil

Fra : Klaus G.

Dato : 19-04-02 21:34

> Jeg synes nu hun klarer sig udemærket i Jay & Silent Bob Strike Back.

Ja der var hun god, og faktisk en hyle morsom film :)

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Klaus G.

Dato : 19-04-02 21:34

> Har lige fået (heldigvis, ikke selv købt) subj.. Er der nogen der syntes
den
> er god?
Ikke noget jeg vil give penge for da jeg har set den nu. Synes godt den
kunne ha' været lidt længere.
Underligt nok havde jeg håbet på det var lykkes Cyrus at bygge den maskine.
Men noget godt skal der da siges om den. Jeg synes effekterne var gode,
specielt der hvor advokater bliver delt i 2, jeg sad nærmest og væmmede mig.
Og så er der jo vores allesammens Shannon Elizabeth :)

Skal dog siges at filmen nok ikke er den man skal samle familien for at se
lørdag aften.

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Flemming

Dato : 20-04-02 14:42

On Fri, 19 Apr 2002 15:18:33 +0200 "// Overby" <overby@NOTsport.dk>
wrote in dk.kultur.film:

> Har lige fået (heldigvis, ikke selv købt) subj.. Er der nogen der syntes den
> er god?

Ikke mig, jeg fandt den både kedelig og uinteressant, men nogle af
effekterne var dog udmærket.

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -