Frontpage 2002
Fra : Surf

Dato : 19-04-02 14:06

jeg har nogen spørgsmål om frontpage 2002

1 : jeg har windows xp home kan jeg så godt aviveller få min hjemmeside
udgivet

2 : skal man både ha webserver og webhotel for at lave et forum

3 : jeg har downloadet FTP Program er det godt nok

4 : behøves man et webserver for at få sin hjemmeside udgivet

5 : microsoft sige at for at jeg helt kan udnytte FP 2002 så skal jeg ha
et vebserver
kan det virlig passe

6 : kan man godt lave et forum uden vebserver eller webhotel

7 : er webhotel ikke ens udbyde

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-04-02 21:07

Se inline.

On Fri, 19 Apr 2002 13:06:03 GMT, "Surf" <Surf.news@kandu.dk> wrote:

>1 : jeg har windows xp home kan jeg så godt aviveller få min hjemmeside
>udgivet

Ja.

>2 : skal man både ha webserver og webhotel for at lave et forum

Et Webhotel kører en Webserver (eller flere).

>3 : jeg har downloadet FTP Program er det godt nok

Kommer an på hvad det er og hvad du skal bruge det til.

>4 : behøves man et webserver for at få sin hjemmeside udgivet

Nej, lokalt kan du bruge diskbaserede Webs. Det er endda defult i
FP2002. Nogle ting såsom brug af ASP kræver en lokal server.

>5 : microsoft sige at for at jeg helt kan udnytte FP 2002 så skal jeg ha
>et vebserver

Det siger de bestemt ikke.

>6 : kan man godt lave et forum uden vebserver eller webhotel

Uden en lokal server, sagtens. Men selvfølgelig ikke uden et webhotel.

>7 : er webhotel ikke ens udbyde

I nogle tilfælde (de fleste) vil din ISP også tilbyde Webhotel og som
regel følger der en smule plads til en personlig side med i
abonnementet.
Med Webhotel forstår man dog normalt lidt mere end bare denne plads.