Winfast TNT2 --- TVOUT Problem
Fra : Ole Olsen

Dato : 19-04-02 13:43

Jeg har nu langt om længe prøvet at få mit tvout til at virke... men det har
endnu ikke lykkedes

Procudure indtil videre-
1. Forbind SVHS kabel fra computer til fjernsyn (kablet er rundt til rundt
stik)
2. Tænd fjernsyn, Aktiver AV1 indgang
3. Tænd computeren
4. Tænd TV-Tool 5.5
5. Sorte/skæve/utydlige/udenfarver/flimmer ikoner på fjernsynet

Jeg har prøvet med alle mulige indstillinger... NTSC/PAL osv... Men der er
ikke noget der virker...

Er dette et kendt problem??... hvad skal man gøre?

Ole Olsen
olesan@stofanet.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-04-02 14:05

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> skrev
> 2. Tænd fjernsyn, Aktiver AV1 indgang

Du har ikke en AV kanal der hedder noget med S foran?
Fx. SAV1 ?

/Mikael

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-04-02 14:29

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse
> "Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> skrev
>
> Du har ikke en AV kanal der hedder noget med S foran?
> Fx. SAV1 ?

....Som ofte aktiveres ved et ekstra tryk på knappen
--
Peter J

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-04-02 19:03

"Peter Jensen" <spateldask@hotmail.com> skrev:

> ...Som ofte aktiveres ved et ekstra tryk på knappen

Nemlig

Og...

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> skrev:
> jo det har jeg, men det virker heller ikke.........

Hmm, jeg kan ikke rigtig hjælpe længere, da jeg ikke
selv benytter TVTools - jeg er dog sikker på det er en
indstilling!

Har du prøvet at stille PC skærmen på forskellige
opløsninger od opdaterings frekvenser?

/Mikael

Fra : Ole Olsen

Dato : 19-04-02 14:47

Fra : Ole Olsen

Dato : 22-04-02 17:44

Jeg har modtaget en mail fra holland (leadtek)... og De siger at jeg skal
bruge et Y kabel... så nu er der et Y kabel på vej fra Holland - Sikke en
service ved Leadtek

Så jeg håber på at det løser mit problem... Tak for hjælpen alle sammen...

Ole Olsen
olesan@stofanet.dk
8700 Horsens