Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital foto til papir - pris?
Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 19-04-02 09:36

Hejsa
Jeg har gennem noget tid ejet en Canon G2, som jeg bruger ret så meget.

Ind imellem kunne det dog være rart at få nogen billeder printet ud på papir
til en billig penge,
er der noget sted i København de kan gøre det til en rimelig pris, altså
noget med at indlevere en CD og få lavet de små billeder som man fik lavet i
gamle dage når en film blev fremkaldt???

Jeg kunne selvfølgelig selv gøre det, men har ikke selv nogen printer i
øjeblikket.

Mvh
Torben

Fra : Th Frydensberg

Dato : 19-04-02 12:57

Jeg mener at du kan få lavet kopier af dine filer hos Merlin for ca 3,00 kr
stk evt platan foto eller bingo foto
det kan man i merlin i Næstved
og på www.opasia.dk har de også noget 10x15 3,00 kr 13x18 ca 8,00 kr
har selv fået lavet hos opasia den kvalitet kan jeg ikke printe selv for de
penge
mv
Th Frydensberg

Fra : Hans Kruse

Dato : 20-04-02 11:03

Se http://www.japanphoto.dk/, hvor man kan bestiller 10x15cm print til
2,50kr/stk. Man kan indlevere billeder på et flashkort, CDR eller uploade
via nettet. Jeg har ikke selv prøvet dette format, men 20x30cm (til
15kr/stk) med flot resultat. Man kan også få lavet endnu større formater via
bestilling via et af deres forretninger, hvilket jeg dog endnu ikke har
prøvet. Jeg har også en G2'er og A3 printer står meget flot, selvom en
"nærlæsning" af billedet fremviser kanter på skrå flader. Photoshop
resampling til stort format skulle dog kunne hjælpe lidt på dette, men set
på normal afstand ser man ikke dette.
Mvh,
Hans

Fra : Peter Kristensen