Alanya/My Home Apts.
Fra : Knud Erik Mortensen

Dato : 19-04-02 08:28

Hej!

Da vi er fire der skal til Alanya, og skal bo på My Home Apts. vil jeg høre
om der er nogen i gruppen der har erfaringer derfra ( gode/dårlige)

Mvh.
Kemix

Fra : Anita

Dato : 24-04-02 13:31

"Knud Erik Mortensen" <ack@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
høre
> om der er nogen i gruppen der har erfaringer derfra ( gode/dårlige)

Hejsa.

Dejligt sted, men belastende sælgere!

Hvis I er friske på selv at arrangere ture, kan det helt klart anbefales. Vi
var på raftingtur "udenom" rejseselskabet. (Ta dog det de lover med et gran
salt - i vores tilfælde var der ikke aircondition i bussen, som de havde
lovet og guiden talte heller ikke engelsk men tysk.) Det var billigt, men
alligevel ganske godt og spændende. Nu kender jeg jo ikke det hotel I skal
bo på, men vi vandrede rundt oppe i byen, for at komme lidt væk fra al
turismen og fandt nogle hyggelige tyrkiske spisesteder.

God tur Husk solcreme
/Anita