Noget med 19 urter og Bioinstitut Sweden ?~
Fra : [2650] Henrik Anders~

Dato : 19-04-02 02:18

Er der en eller flere der har erfaring med Bioinstitut Sweden (fra postordre
hæftet 'Køb Direkte') og deres kur med de 19 urter??

Det lyder godt, men kan de holde hvad de lover??

Skriv evt. på dk8008-NOT@hotmail.com Uden '-NOT'

Mvh Henrik Andersen

Fra : Millie

Dato : 19-04-02 07:05

Ja. De lover, man får pengene tilbage, hvis det ikke virker. Det løfte holdt
de. Det virker ikke en dyt!
Milie

Fra : Rosa

Dato : 22-05-02 14:34

Har du selv prøvet det?
hvor længe?
hvad skete der?
Ja jeg spørger bare fordi jeg selv er startet på det i dag!!
og jeg tror på det virker! men det vil vægten jo sige mig!

Rosan.

Fra : [2650] Henrik Anders~

Dato : 24-05-02 12:14

Snakkede med en der havde prøvet, der skete intet....

MEN de betaler pengene tilbage som lovet hvis det ikke virker for dig

Mvh Henrik Andersen

Fra : Rosa

Dato : 25-05-02 13:14

Ok men jeg kan blot sige at jeg har på 3 dage tabt 1 kg og min datter 1 1/2
kg såååå vi vil da fortsætte

Rosan!

Fra : [2650] Henrik Anders~

Dato : 25-05-02 14:56

Ok, lyder interessant, fortæller du hvordan det går fremover??

Fra : Rosa

Dato : 25-05-02 22:45

Ok skal jeg nok

Fra : Rosa

Dato : 22-05-02 14:59

Noget jeg ikke forstår! man skal tage de 12 dråber 3 gange meen intet om
hvad man må spise

Fra : Dorthe Frederiksen

Dato : 22-05-02 20:13

Har prøvet det - det virker ikke, med mindre du drikker meget lidt til
dagligt, så vil den store mængde væske du skal drikke få dig til at tabe
væske opsamlet i kroppen.
Find hellere på noget andet

Dorthe

Fra : kadina

Dato : 11-06-02 16:50

Jeg vil bare sige at jeg har taget dråberne i 2 måneder og har tabt 8
kg.Jeg spiste alt som jeg plejer,endda kager od slik engang immelem.Jeg
har lavet lidt gymnastik derhjemme meget sjældent.1 flaske svarer til at
man taber sig omkring 4 kg,i hvert fald i mit tilfælde,så hvis man får 4
flasker,skulle man gerne tabe sig omkring 16 kg., så det er rigtigt hvad
de siger.Jeg er i hvert fald glad for at have givet 650 kr for det og
fortsætter med de to flasker jeg har tilbage,og jeg venter spændt på at
se resultatet til sidst.
M.v.h Kadina

http://www.kandu.dk/

Fra : Puk

Dato : 11-06-02 21:02

"kadina" <kadina.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa

> [...]
man får 4
> flasker,skulle man gerne tabe sig omkring 16 kg., så det er

Af ren og skær nysgerrighed, gad jeg da egentlig godt høre,
hvordan du regner med at holde kiloene af, når du stopper med
dråberne. Du skriver jo selv, at du spiser som du plejer og
stort set ingen motion dyrker, så hvad regner du egentlig med, at
der sker, når du ikke tager dråberne mere?
Er det fordi du regner med at det vil blive lettere at lægge kost
og motionsvaner om, når først du har tabt dig?

Mange hilsner
Puk

Fra : kadina

Dato : 11-06-02 22:07

Jeg har faktisk ikke tænkt på det endnu.Det er første gang at noget
hjælper mig med at komme af med kiloerne uden besvær,så jeg vil ikke
tænke på noget negativt.De siger jo at stofskiftet forandrer sig og at
man ikke tager på,og hvis man gør,så er der intet at gøre ved det,så har
jeg i det mindste set hvordan det er at have min ønskede vægt,også
selvom det måske kun varer denne her sommer,så er jeg tilfreds :)
M.v.h Kadina

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Hedegaard

Dato : 27-07-02 21:31

Jeg har selv lige bestilt den mikstur.
Jeg skal tabe mig nogle kilo, og jeg vil bruge dråberne som en slags
kick-starter.
Jeg håber på, at når jeg først kan se at der ryger nogle kilo af, at jeg
så kan
tage mig 100% sammen til at tage det helt seriøst.
Mit problem har bare været, at jeg har givet op så snart der er gået en
uge, og der ikke
er sket noget på vægten - jeg snyder nok for meget!
Men jeg regner med, at når jeg får dråberne, at jeg så kan oparbejde en
standhaftighed.
Nu får vi at se!

K.H Martin

Fra : GRETHE ALSING PEDER~

Dato : 13-06-02 06:27

Hej

Hvor kan man købe disse dråber. Jeg mener er der en adresse på Bioinstitut
sweden så man kan bestille dem. Jeg kunne nemlig også godt tænke mig at
prøve da jeg vejer 25 kg for meget.

Hilsen

Grethe

Fra : kadina

Dato : 13-06-02 15:08

Hej Grethe.
Jeg har bestilt dem via B.T,men forleden dag fik vi også bladet Familien
Danmark (tror jeg det hedder) hvor man også kunne bestille dem.Jeg har
faktisk adressen her:
BIOINSTITUTET
Box 1123
SE-432 15 Varberg
Sverige

Held og lykke og jeg håber du kommer af med de 25 kg :)
M.v.h Kadina

http://www.kandu.dk/

Fra : Suzanna Ipsen

Dato : 28-07-02 18:50

martinmusen@myorange.dk writes:

>Jeg skal tabe mig nogle kilo, og jeg vil bruge dråberne som en slags
>kick-starter.
Tag og fortæl, hvordan det virker!

>Jeg håber på, at når jeg først kan se at der ryger nogle kilo af, at jeg
>så kan
>tage mig 100% sammen til at tage det helt seriøst.
Suzanna

Fra : GRETHE ALSING PEDER~

Dato : 05-08-02 07:15

Foreløbig har jeg været på kuren 19 urter i en uge uden at have tabt mig.
Det er garanteret svindel ligesom alt andet slankemiddel. Det eneste der
hjælper er fedtfattig kost i rette mængder.

Hilsen

Grethe